“Fantastisk sted”

Vurdert som nr. 13 av 463 Restauranter i Dubrovnik
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservater
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Spiste hovedrett og dessert. En nydelig opplevelse. Atmosfæren, kelneren, maten alt var så perfekt. Romantisk sted for par! Kommer gjerne igjen ...

Takk, Ip81

Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Med utsikt over hele gamlebyen ble dette en av de beste matopplevelsene vi hadde i Dubrovnik. Maten var smakfull og hver rett ble nydelig presentert. Desserten med basilikum-is og eple anbefales på det sterkeste. Svært imøtekommende og serviceinnstilte kelnere. Dyrt i forhold til andre restauranter.

Takk, veronsch
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Denne restauranten levere på et nivå jeg ikke hadde forventet meg. Maten er på nivå med en hvilken som helst topprestaurant i en europeisk storby. Drinkene er på nivå med drinkene man får på de beste cocktail barene rundt omkring i verden. Personalet er gjennomgående profesjonelle, samtidig som de er kunnskapsrike, personlige og hyggelige. Det eneste jeg hadde forventet meg i forkant av denne restauranten var en flott utsikt, og her ble jeg overhodet ikke skuffet. Utsikten og stemningen i solnedgangen er magisk. Anbefaler å reservere bord til 19:00, for å få med seg dette.

Takk, 241mikaelac
Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Fin utsikt, men synes vi fikk lite valuta for pengene. 4 stk scampi er ikke verdt kr 200 selv om det var godt. Hyggelig service, og god mat, men meget overpriset.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Torgeir62
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Her ble vi skuffet. Lite utvalg på menyen, og kelnerne rotet mye med bestillingen vår. Mannen ba om øl til maten, men denne måtte han igjen be om når han nærmest var ferdig med hovedretten.

Så ba vi om å få se dessertmenyen etter anbefaling, men etter 15 minutter ba vi heller om å få betale..Da hadde de aldri dukket opp med menyen.. Mye penger for lite her. Kan ikke anbefale annet enn utsikten, og skal du se den må du reservere bord i forveien.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Sara O

Reisende som så på Above 5 Rooftop Restaurant, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Above 5 Rooftop Restaurant? Del dine erfaringer!