“Kjempegod mat og service!”
Anmeldelse av Mex Cantina Bona Fide

Mex Cantina Bona Fide
Vurdert som nr. 51 av 439 Restauranter i Dubrovnik
Kjøkken: Italiensk, Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. oktober 2017

Vi prøvde lasagne og pasta cabonara. Kjempegodt og god service. Hyggelig betjening og atmosfære! Flere restauranter i samme gate, men opplevde effektivitet og humor på Bona Fide.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, MayBritt

Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

Et litt stressende sted, men maten var grei/god. Ikke de største porsjonene, men greit nok. Happy our til bestemte tider av døgnet, med 30% avslag i prisen. Selv spiste jeg lasagne, uten å få brød til. Greit nok.

Takk, Tonemg
Anmeldt 12. august 2017 via mobile enheter

Billig mexicansk mat med gode smaker. Anbefaler burritos og en margarita. God service med ålreite servitører.

Takk, S3331KVtoms
Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Mexicansk måltid var målet for siste feriedagen vår. Maten smakte over forventningene og drinkene var superb!! Personalet var hyggelig ytet god service og beliggenheten i gamlebyen var veldig koselig. Prisene på mat og drikke var også veldig rimelig.

Anbefales!!!! Tommel opp

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Experience601452
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Her klaffet alt! :) Deilig mexicansk enchilladas de pollo, god husets salsa, gode drinker og hjemmelaget sjokolade mousse! Kelneren Matteo jobbet svært effektivt og var veldig hyggelig! To tumler opp! I tillegg var det happy hour som gav 20 % rabatt på hele regningen. Vi kommer hit igjen!

Takk, MPetronella

Reisende som så på Mex Cantina Bona Fide, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Mex Cantina Bona Fide? Del dine erfaringer!