TripAdvisor

Kjøkken: Italiensk, Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Er du glad i mexicansk mat er dette stedet å gå til. Beste taco og fajitas vi har spist på lenge. Mye mat og hyggelig servitør. Absoulutt å anbefale.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Trail406965

Anmeldt 9. august 2019

Dette var et av høydepunktene under turen. Fantastisk og variert mat, svært hyggelige servitører. Og sitte ute i de trange gatene var også en hyggelig opplevelse. Ta turen innom, fredagstacoen blir aldri den samme igjen....

Dato for besøk: juni 2019
Takk, ranoblabla
Anmeldt 6. august 2019

De har en god og stor meny, så her er det bare å velge og vrake. Mye å velge i mellom for vegetarianere. Smilene satt løst. Raskt ute med å ta i mot bestilling og levere mat. Prismessig ligger det midt på treet. Kan absolutt anbefales!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Tine L
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Her finner du en stor meny med alt du kan tenke deg av meksikanske retter. Kelneren var rundt oss hele tiden, noe som gjore det veldig lett for oss å bestille mer drikke, eller be om regningen.
Prisene var også veldig hyggelige.
Jeg vil veldig varmt anbefale denne restauranten om man ønsker et skikkelig meksikansk herremåltid.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 487erlendl
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Kanskje den beste meksikanske maten jeg har fått på restaurant. Solide porsjoner og maten kom raskt. Observante servitører som straks var på pletten, når vi ville ha påfyll av drikke

Dato for besøk: juni 2019
Takk, kimk690

Reisende som så på Mex Cantina Bona Fide, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Mex Cantina Bona Fide? Del dine erfaringer!