“Middag av beste kvalitet”
Anmeldelse av Pantarul

Pantarul
Vurdert som nr. 6 av 455 Restauranter i Dubrovnik
Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Kroatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. april 2019 via mobile enheter

Dette stedet server mat av ypperste kvalitet, med de beste lokale råvarer. Vi følte oss spesielt godt mottatt og fikk svært god service. Maten var helt spesielt god, servert på kunstnerisk vis og med nydelig lokal vin. Virkelig en stor opplevelse. Litt turister, men dette er stedet de lokale velger for best mat.

Dato for besøk: april 2019
Takk, gurog948

Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Vi er to i familien med cøliaki. På denne restauranten hadde de mye glutenfri mat og alt vi spiste var supergodt! Hyggelig betjening som hadde meget god oversikt over hva som var glutenfritt. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, HeleneJ8
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Vi spiste kjempegod mat av forskjellig slag, blant annet vårrull og gnochi med kalvekjøttboller, grillet fisk med tomatsalsa og oksekjaker. God vin og hyggelig service! Vi skal tilbake hit

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 422lindiss
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Her var det utrolig god mat, proff service og rimelig mat, alt som skal til for en hyggelig kveld. Vi var her for to år siden og husker med glede hver vår fem retter den gangen.
Denne gangen valgte vi enkeltrettet fra menyen. Startet med å dele kyllingvinger som var utrolig saftige.
Så hadde madammen vår ruller og jeg Gnocchi med kalvekjøttboller( som jeg var så heldig å få en halv porsjon av da dette egentlig var en hovedrett)
Vår rullene var kjempegode og kalvegnocchien var noe av det beste jeg har smakt.
Som hovedretter hadde vi oksekjaker og fisk (roast piper guarnard).
Oksekjakene var himmelsk møre og fisken var nydelig med fersk tomatsalsa.
Vi delte en pannacotta til desert, noe vi ikke burde ha gjort da vi nesten trillet ut av restauranten etterpå. Alle porsjonene var forøvrig rikelige og ingen tin var overpriset. Faktisk var mange av rettene billigere enn på mye dårligere restauranter.
Så dette er fortsatt vår favoritt i Dubrovnik selv om vi har besøkt flere av de som nå ligger over på listen nå.
Kan anbefales (og vi bestilte ny kveld før vi gikk)

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Anders1Norway
Anmeldt 15. april 2018

Vi hadde lest om restauranten på tripadvisor og bestilt bord på forhånd noe som er helt nødvendig.
Det er en kjempebra restaurant som ligger litt i utkanten, men har fantastisk bra mat og vin til en rimelig penge.
kan virkelig anbefales.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, GunnKjersti

Reisende som så på Pantarul, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Pantarul? Del dine erfaringer!