“For de som elsker meksikansk mat”

Chihuahua Cantina Mexicana
Vurdert som nr. 96 av 407 Restauranter i Dubrovnik
Anmeldt 10 juli 2017 via mobile enheter

Virkelig kult interiør i spreke farger! Maten var veldig god, med mye å velge mellom Anbefales om du elsker meksikansk!

Takk, Kristine R

Anmeldt 5 juli 2017 via mobile enheter

Vi var 10 personer som skulle spise, restauranten var fullstappet. Men maten var på bordet før vi var halveis med i ølet.
Fantastisk god mat, flinke servitører og god atmosfære. Litt trekk på grunn av strandselgere som kom innom

Takk, Steffen O
Anmeldt 12 juni 2017 via mobile enheter

Vi synes at denne restauranten var bra. Veldig god fajitas og en passe mengde mat. Maten er verdt den greie prisen. Bør besøkes!
Eneste minuset er at de kun tar kontant.

Takk, Morten S
Anmeldt 15 oktober 2016 via mobile enheter

Flott service! Var her 3 ganger på en uke i Dubrovnik. Har prøvd taco og enchilada, veldig bra! For nordmenn som elsker taco, prøv ut denne plassen! Hjemmelagd guacomole og salsa som slår fredagens taco kveld.

Takk, Linn F
Anmeldt 5 juli 2016 via mobile enheter

Brukte lang tid på maten, hadde ikkje guacamole (dei var tom for avocado). Glømte delar av bestillinga vår. Einaste restauranten under vår ferie i både Bosnia, Montenegro og Kroatia som ikkje godtok betalingskort.
Når det gjeld maten var den relativt kjedleg. Tacoskjella var ikkje steikt, og salaten full i rødkål. Tydlegvis brukte dei og kanel i krydderblandinga, for alt smakte kanel.

Rådet er å heller gå ein annan plass, og ta tacoen når du kjem heim.

Takk, fr0dz

Reisende som så på Chihuahua Cantina Mexicana, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Chihuahua Cantina Mexicana? Del dine erfaringer!