“Godt, enkelt og fornuftig priset”

Chihuahua Cantina Mexicana
Vurdert som nr. 110 av 438 Restauranter i Dubrovnik
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Greit sted! Hyggelig betjening, fornuftige priser, og alt som forventes på et Mexikansk spisested var på menyen. Vi bestilte bord tidligere på dagen, som tydeligvis var smart, for flere ble avvist da de tydeligvis var fullbooket mens vi var der.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Chris-Håvard B

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Vi gikk innom for å sjekke om de hadde ledig bord til samme kveld, men fikk først beskjed om at det hadde de dessverre ikke. Så gikk servitøren likevel og sjekket noe og kom tilbake med beskjed om at de hadde fått en kansellering og vi kunne få bord om en halvtime. Maten var super, og servicen likeså. En av oss bestilte reker og var ikke helt fornøyd med smaken på disse. Dette gav hun beskjed om og uten å spørre om det slo de av 10% på maten hennes. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, StianJ8
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Endelig fant jeg en plass med drikkendes øl i nye Dubrovnik. Her hadde de flere typer som bar bra, IPA, APA og til og med noe glutenfritt.
Maten var også variert med gode sterke smaker. Ett av få steder i område med OK utvalg.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Nils Å
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Personellet virket ikke interessert i å ha oss som gjester da vi kom. Vi var 8 personer, og ble delt over to bord. Maten var helt ordinær. Vår servitør var hyggelig og behjelpelig, men totalinntrykket var høyst gjennomsnittlig. Vi ville neppe reist hit igjen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Tobbah
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Maten var helt grei verken mer eller mindre. Fikk maten ganske raskt. Vi har 8 stk. som ville sitte sammen. Det var vanskelig, så Vo satt med to bord.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Kari H

Reisende som så på Chihuahua Cantina Mexicana, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Chihuahua Cantina Mexicana? Del dine erfaringer!