“Den beste maten vi hadde i Dubrovnik”

Chihuahua Cantina Mexicana
Vurdert som nr. 110 av 438 Restauranter i Dubrovnik
Anmeldt 6. august 2018

Vær OBS på å gå riktig når du skal besøke denne restauranten. Denne og restauranten til venstre for den, ligger veldig tett, og vi ble derfor "lurt" inn på restauranten ved siden av (A&B pizzeria- bistro, tidligere Bianco pizzeria- bistro.) Vi fant ut av dette da vi fikk menyen, og maten der var grusom. Vi gikk tilbake dagen etterpå og kom riktig, på Chihuahua som vi skulle. Betjeningen var utrolig hyggelig og imøtekommende. Maten var også fantastisk og man kunne både se og smake at det var hjemmelaget og ferskt. På menyen var det mye å velge mellom, flere vegetariske retter og guacamolen var en av de beste jeg har smakt. Det var også utrolig rimelig og virkelig verdt pengene med tanke på hvor god maten var. Dagen etterpå dro vi tilbake igjen fordi vi var så fornøyde. Vi var begge enige om at dette var den beste maten vi hadde under hele oppholdet i Dubrovnik.

1  Takk, heddaschu

Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Greit sted! Hyggelig betjening, fornuftige priser, og alt som forventes på et Mexikansk spisested var på menyen. Vi bestilte bord tidligere på dagen, som tydeligvis var smart, for flere ble avvist da de tydeligvis var fullbooket mens vi var der.

Takk, Chris-Håvard B
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Vi gikk innom for å sjekke om de hadde ledig bord til samme kveld, men fikk først beskjed om at det hadde de dessverre ikke. Så gikk servitøren likevel og sjekket noe og kom tilbake med beskjed om at de hadde fått en kansellering og vi kunne få bord om en halvtime. Maten var super, og servicen likeså. En av oss bestilte reker og var ikke helt fornøyd med smaken på disse. Dette gav hun beskjed om og uten å spørre om det slo de av 10% på maten hennes. Anbefales!

1  Takk, StianJ8
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Endelig fant jeg en plass med drikkendes øl i nye Dubrovnik. Her hadde de flere typer som bar bra, IPA, APA og til og med noe glutenfritt.
Maten var også variert med gode sterke smaker. Ett av få steder i område med OK utvalg.

Takk, Nils Å
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Personellet virket ikke interessert i å ha oss som gjester da vi kom. Vi var 8 personer, og ble delt over to bord. Maten var helt ordinær. Vår servitør var hyggelig og behjelpelig, men totalinntrykket var høyst gjennomsnittlig. Vi ville neppe reist hit igjen.

Takk, Tobbah

Reisende som så på Chihuahua Cantina Mexicana, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Chihuahua Cantina Mexicana? Del dine erfaringer!