“Lunsj ”
Anmeldelse av Peppers Eatery

Peppers Eatery
Vurdert som nr. 32 av 462 Restauranter i Dubrovnik
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Vennegjeng på åtte var innom for en liten lunsj. Positivt overrasket over både maten og betjeningen, anbefales på det sterkeste.

Takk, AreAks

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Vi oppsøkte Peppers etter å ha lest gode ting om stedet fra andre gjester. Maten var helt topp og servicen god, vil anbefale stedet til alle som ønsker en god matopplevelse.

Dato for besøk: august 2018
Takk, stiann188
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Vi spiste deilig tapas på dette stedet. Lokasjonsmessig vil jeg si det er litt utenfor byen, men for oss som bodde på Hotel La Pad var det rett ved.

Meget god mat og svært hyggelig service! Denne må prøves.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Andyjunior
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Anbefales! Vi spiste her 2 ganger, første gangen med tapas og nydelig etterrett! Andre gangen spiste vi hovedrett som dere ser på bildet! Et måtte vis dere besøker byen!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, kimsvensson86
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Overbevist om at Peppers har den beste maten man får i Dubrovnik. Nå har vi gjort alt fra fine dine til turistfeller. Men her får du fantastisk mat og tapas med inspirasjon fra Asia, middelhavet og lokal mat i internasjonal klasse. Prisene er meget gode. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, U5602OVchristiner

Reisende som så på Peppers Eatery, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Peppers Eatery? Del dine erfaringer!