“God stemning, påfugl i restauranten”
Anmeldelse av Lacroma Restaurant

Lacroma Restaurant
Vurdert som nr. 19 av 463 Restauranter i Dubrovnik
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Herlig stemning med påfugler og kaniner som går rundt i restauranten. Elsket maten som var super. Ingenting å si på drinkene, rose prosecco var fantastisk.
Lite å klage på mtp service og fasiliteter

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Einarur
MarioMoretic, Owner på Lacroma Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2017

Dear Guests,
Thank you for sharing your contibution wuth TripAdvisor community.
It is our pleasure to have you as a guests and we all look forward to see you again.
Best regards

Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Flott lunsjplass på øya. God mat, god sørvis og grei pris:) Luftige sitteplasser i skyggen er deilig!

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, 775bj_rnarn

Dear Guests,
thank you for your short but candid review.
It was our pleasure to welcome you in Lacroma restaurant.
We hope to see you again.
All the best

Anmeldt 31. august 2016 via mobile enheter

Etter å ha reist til dette området av Kroatia i en årrekke, fant vi ut at det var på tide med et besøk på Lokrum. Etter en rundtur på øya, og bading fra klippene, var det tid for litt mat. Hyggelig betjening viste vei til et hyggelig bord for to ute ved plenen. Luftfuktere sørget for behagelig avkjøling. Kelneren var hyggelig og effektiv da han tok opp bestillingen. Biff med potetstrimler og wokede grønnsaker til fruen, havabbor til meg. Begge valgene viste seg å være svært gode. Nydelig matopplevelse. Vi valgte rødvin, Dingac, og gleden var stor da kom med påfyll, etter å ha beklaget sen servering. Vi opplevde den ikke som sen. Hyggelig på alle måter.

Dato for besøk: august 2016
1  Takk, 272Steinar_L
Anmeldt 29. juli 2016 via mobile enheter

God mat, hyggelige kelnere, karibisk atmosfære midt på øya Lokrum. Et bad ved klippene (det finnes flere badestiger) anbefales.

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, ReiseLene77
Anmeldt 18. juli 2016 via mobile enheter

Vi hadde et kort opphold på Locrum og stakk innom for en enkel lunsj. Dessverre ble vi glemt av og det gikk nesten en time før vi fikk maten. Dette ble kompensert med ekstra brød. Anbefales ikke for matopplevelse.

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, Geirfisk

Reisende som så på Lacroma Restaurant, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Lacroma Restaurant? Del dine erfaringer!