“Veldig hyggelig ansatte!”
Anmeldelse av Restaurant Horizont

Restaurant Horizont
Vurdert som nr. 34 av 462 Restauranter i Dubrovnik
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat og fantastiske ansatte!! De kunne alt om alle rettene, historie om Dubrovnik og alt annnet vi lurte på!

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, novam89

Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Horizont ligger utenfor bymuren, 100 meter ovenfor sør-porten. Restauranten er anlagt slik at bordene står på små plattinger på ulike nivåer oppover en liten gate. De beste bordene er nederst og de bookes også fort så legg inn en reservasjon.

Menyen er sammensatt av tradisjonelle kroatiske sjømatretter som monkfish og blekksprut, via deres spesielle lammeretter i tomatsaus til mer internasjonale retter som biff indrefilet, ulike kylling-retter og de "vanlige" desserter som brulé, fondant, baklava mm.

Min kone og jeg besøkte restauranten for første gang i juli 2016. Da vi nylig var tilbake, mer enn to år etter, kom den kelneren vi hadde to kvelder i 2016 bort til oss og kjente oss igjen. Dét er faktisk imponerende på et sted der tusenvis av turister fra hele verden raser forbi hver dag. Han gjorde det ikke med noen andre bord, så et turist-triks var det heller ikke. Grunnen til at vi besøkte stedet 2 ganger i 2016 var nettopp pga denne personlige servicen og det hyggelige personalet mer enn den gode maten.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, sourheast
Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Atmosfæren her er super og maten var svært god. Det er ofte fullt her så gå innom på formiddagen og reserver bord til kvelden. Det var litt mer ventetid enn forventet mellom rettene, men ikke krise, bare nok til at man la merke til at man ventet litt. Veldig hyggelig og dyktig kelner.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, David N
Restaurant_Horizont, Manager på Restaurant Horizont, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2017

Dear guest,
thank you for your visit and your contribution. We are happy to hear that you had great experience in our restaurant and we all hope to see you soon.
Kind regards

Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Ikke så god som forventet ut i fra anmeldelsene. Maten var grei og servicen bra. Jeg spiste indrefileten, den var litt overstekt og ikke medium som jeg bestilte.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Frode H
Anmeldt 17. juli 2016 via mobile enheter

Vi er en familie på fem i alderen 10-40 som ville ha et bedre måltid. Dette fikk vi så absolutt. Vi bestilte kun hovedrett, men fikk en forrett også. The chiefs complement, som servitøren sa. Stedet har den beste servicen jeg har opplevd på lenge. Maten bærer preg av rene smaker og i menyen reklamerer de med både lokale og økologiske råvarer. Det er ikke billig å spise her, men verdt de ekstra kunaene.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, VeronikaA552
Loretadu, Public Relations Manager på Restaurant Horizont, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2016

Dear guests,

We enjoyed having you at our restaurant. :)
Thank you for this kind review.
We are pleased that you have been our guests and that you enjoyed our dishes.

Kind regards and come us again!

Reisende som så på Restaurant Horizont, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Restaurant Horizont? Del dine erfaringer!