Anmeldt 9. oktober 2017 via mobile enheter

Det var et kjempefint hotell, med veldig god frokost. Flott anlegg, men altfor lite solsenger til alle gjestene. Folk la ut håndkle kl 08 om morgenen og de kunne være ubrukt fram til kl 12. Når vi kom kl 09.30 var det fult rundt bassenget. Vi valgte derfor å legge oss nede på yacht klubben og betale ca 100kr dagen. Veldig fint her. Det hang skilt med bassenget at det ikke var lov til å reservere senger, men dette var noe som ikke ble fulgt opp av de som jobbet ved bassenget.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 869idaa
Arenaturist, Manager på Park Plaza Histria Pula, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2017

Dear Ms. Ida,

thank you fro choosing Park Plaza Histria and for sharing your impressions on Trip Advisor.

We are delighted to know that you have found our hotel to be terrific and that you enjoyed breakfast and facilities. However, we are sorry about the service provided by the pool, your comment will be forwarded to the relevant department.

It would be our pleasure to get another opportunity to welcome you.

Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Bodde her i leilighet med to etasjer. Vi var veldig, veldig fornøyd med leiligheten og oppholdet! Dette er andre gang vi er på besøk her, og vi kommer svært gjerne igjen!

Området er supert for barnefamilier, med både matbutikk, restauranter, handlegate, basseng og sklie mm. Også veldig fint med barneklubben, som ga en god pause fra solen, når man trenger det!

Vil også påpeke at personalet var superhyggelig og hjelpsomme. Vaskepersonalet hadde vi svært gode erfaringer med! Gutta som kjørte bagasjen var også veldig hjelpsomme!

Fordi vi bodde i leilighet var vi usikre på renholdet. For ordens skyld: Det er renhold hver dag, nye håndklær hver dag, og du rydder ut som på et vanlig hotell.

Greit å være oppmerksom på at det er flere områder hvor det er vanskelig å komme fram med barnevogn/rullestol, og hvor man må ta laaaaange omveier for å slippe å bære. Blant annet måtte vi gå tre trapper til vår leilighet i 1. etasje (2. etasje på norsk). Kan være lurt å be om leilighet på grunnplan dersom man har med barnevogn!

Fordi dette er et sted i stor grad beregnet for barnefamilier, hvor det ofte er et barn som sover i foreldrenes seng, Synes det er merkelig at det er valgt å bruke 1) to senger i stedet for en hel som dobbeltseng, da disse kan skyves fra hverandre, og barnet faller i mellom. 2) Dobbeltdyne, da dette kan dekke barnets hode, samt at deg blir veldig, veldig klamt og varmt, både med og uten barn.

For oss var det veldig vanskelig at restaurantene åpnet så sent for middag. Det var flere dager lange køer utenfor restaurantene før åpningstid. Hadde vært supert for barnefamilier med åpningstid fra feks 1730-1800.

Jeg ønsker meg også sterkt at Park Plaza innfører røykfrie tidssoner på sine restauranter, da vi tidvis var plaget av andres røyking. Feks at en på buffet- restsuranten har røykefri tid fra 18-20, så barnefamilier kan velge å spise da. Bassengområdet bør være helt røykfritt, da det er naturlig at det stort sett er barnefamilier som oppholder seg der.

Takk, julierX1573GL
Anmeldt 8. juli 2016 via mobile enheter

Her er ALT du trenger, hvis du liker sånt. Perfekt for de med barn og de som liker at alt er i nærheten. Hotellet er stort og har underholdning om natten. Personlig likte vi stranden på yatch-klubben best, da den var litt mer rolig og mer egent for voksne.

1  Takk, Daria Z
Arenaturist, Manager på Park Plaza Histria Pula, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2016

Dear Ms. Daria,

thank you for choosing Park Plaza Histria and for your kind feedback.

We are very happy to learn that you enjoyed your stay and that the hotel and nearby facilities met your expectations.

We would be pleased to welcome you again,

Anmeldt 7. juli 2016 via mobile enheter

Hotellet i seg selv og rommet vi hadde var helt supert. Buffet restauranten vil jeg si var helt gjennomsnittlig. Bra på frokost, middelmådig på middag. Litt lite utvalg og smakløse/kjedelige middagsretter. Maten man kunne bestille i baren og cafeen var derimot meget god. Servicen fra personalet var rask men upersonlig og min sønn på 10 ble bryskt avvist når han spurte om å få en kulepenn... Barna var også skuffet over mulighetene for å bade i havet, steinete og vanskelig å komme seg utti. Pluss for at det var ganske mye artig å se på når de snorklet. Alt i alt gir jeg stedet en solid firer.

Takk, mariowing

Dear Guest,

thank you for choosing Park Plaza Histria and for your valuable review.

We are happy that you had a pleasant stay at our hotel.
On the other hand, we are sorry that our gastronomic offer did not met your expectations in some aspects as we put a lot of effort to provide variety of high quality dishes.
Also, your comment on our staff made us very concerned, if you want to share the details please contact us directly at customer.relations@arenaturist.hr as this is not our standard and we always strive to provide exceptional service.

We hope that we will get the opportunity to welcome you again,

Anmeldt 12. juni 2016 via mobile enheter

Herlig hotell med flott utsikt. Rent og pent på rommene og i buffeen. Manglet litt på service, men de var raske til å ordne opp dersom vi sa ifra. Veldig fornøyd med hotellet alt i alt, anbefales videre til både familier og par som skal på ferie.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Michelle L