Anmeldt 26. juni 2017 via mobile enheter

Veldig gode senger og fint interiør på hotellrommet. Saltvann i bassenget som er mye bedre enn klor. Servicen er noe av det beste jeg har opplevd på hotell. Billig og god drikke som man kan bestille utenom buffet. Kan anbefale på det sterkeste.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, suswidme
Arenaturist, Manager på Park Plaza Arena Pula, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2017

Dear Guest,

thank you for choosing Park Plaza Arena and for taking time to provide us with your valuable feedback.
We are very happy to know that you had a five star stay with us and that we met your expectations in regards to hotel design, pool area and service.
It would be our pleasure to get the opportunity to welcome you again.
Best regards,
Park Plaza Arena Management Team

Anmeldt 9. august 2016

Stort hotellkompleks med basseng, skog/hage og liten strand. Stor frokosthall med stort utvalg og mye folk. Minner litt om Kanariøyene, på godt og vondt. Valgte å ligge i skyggen i hotellets hengekøyer i skogen. Stranden var liten og trang og bassengområde var varmt, tett av mennesker og sengene ble okkupert tidlig av A-mennesker. Rommene var fine og sengene var gode. Airconditionen fungerte 100%, uten å være ubehagelig og uten å støye!

Romtips: Velg med utsikt mot bassengområde
Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, GeirB469
Arenaturist, Manager på Park Plaza Arena Pula, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2016

Dear Guest,

thank you for choosing Park Plaza Arena and for sharing your impressions on Trip Advisor.

It is great to know that you had a pleasant stay enjoyed your stay at our hotel and that our service, accommodation and gastronomic offer met your expectations.

We would be very happy to welcome you again,
Best regards,
Park Plaza Arena Management Team

Anmeldt 25. juli 2016

Koselig hotell, Deilig frokost med varme og kalde retter, frisk frukt, forskjellig drikke, kaker osv.. Fin strand rett nedenfor hotellet. Betjeningen var veldig hjelpsomme og hyggelige. Buss til Pula få minutter unna. Rent og pent rom. Vi var der i 14 dager.
Tok flere bussturer på egenhånd for å utforske byer og områder i Istria.. Bl. a til Rovinj og Porec som begge var noen vakre byer. Vi var også i innlandet hvor vi smakte hvite og svarte trøfler. Tok også buss over grensa til Slovenia og besøkte Portoroz og den vakre byen Piran.

Romtips: velg rom med balkong, ikke fransk balkong
Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, unni43
Anmeldt 22. juli 2015 via mobile enheter

Gode senger, bra service, god mat og flott omgivelse. Basseng og fin strand i nærheten. Parkering i beskyttet området. Vi valgte halvpensjon, noe vi ikke pleier å gjøre. Maten var utmerket og vi kunne spise inne i kjølig luft eller ute i ca 25 grader.

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, 174martap
Anmeldt 16. juli 2015 via mobile enheter

Vi pleier å overnatte på Park Plaza Histria hotel som er i samme hotell kjede. Derfor skal jeg sammenligne disse to hotellene.
På Arena er standarden betydelig lavere, men helt greit for ei ukes besøk. Det er helt nytt hotell, vi har fått er rom hvor ingen bodde før oss. Første kvelden når jeg gikk inn på badet oppdaget jeg en kakkerlakk. Det var ekkelt. Men det var sent og vi bestemte oss for å overnatte natten der allikevel. I senga fant samboeren min en annen insekt som har ikke klarte å drepe, den var veldig hard. Denne natten har vi ikke sovet.
Neste morgen fortalte vi om det som skjedde i resepsjonen og fikk et nytt rom. Betjeningen var veldig vennlig og det var ingen problem å flytte oss.
Området rundt hotellet er nydelig med hengekøyer og store senger som er plassert i skyggen med flott havutsikt. Rundt bassenget var det mange solsenger og selv om vi var der i høy sesong, var det ingen problem å finne ledige solsenger.
Vi bestilte kun frokost denne gangen. For meg var matutvalget helt greit: flere varme retter, ost, flere typer av skinke, yoghurter, mulighet til å bestille omelett med den type påfyll man ønsker, kaker og drikker til maten. Men samboeren min var ikke fornøyd med utvalget av mat, han sammenlignet det hele tiden med det Plaza Histria hotell pleier å tilby og det var selvfølgelig ikke til å sammenligne.
Rommet var litt liten, men rent. Det som var veldig uheldig er at air condition blåste rett i senga. Vi har blitt forskjølet begge to pga det.
Jeg vil spesielt fremheve utmerket service på hotellet som virkelig prøvde å gjøre sitt beste for at vi skal nyte oppholdet vårt! Sonja som jobber i resepsjonen er meget hjelpsom og det er stor fordel at hun kan engelsk veldig godt og har lokal kunnskap. Vi hadde leid bil under hele oppholdet og Sonja ga oss masse tips pm hvor vi kunne kjøre med en utmerket forklaring av veien.
Vi spiste lunsj bare en gang på hotellet, fordi at servitøren der var helt tåpelig. Jeg bestilte skampi mix, men fikk kalamari, når dette var sendt tilbake som har jeg fått en krabbe... Og servitøren mente at dette var skampi mix... Kjøtt som samboeren min har bestilt luktet ille, så han måtte også bestille en annen rett. Rett og slett elendig.
Men vi spiste andre steder som det er mange rundt hotellet og maten var stort sett utmerket.
Strand tilhørende hotellet er steinstrand, det er veldig ubehagelig å gå i vann uten spesielle badesko, men vi gikk til Histria hotellet for å svømme fordi at der kan man gå i vann fra en trapp som går inn i vann til en stor stein.
Alt i alt anbefaler jeg hotellet, selv om at samboeren sa at neste gang skal vi ikke prøve noe annet enn Park Plaza Hotell Histria som er absolutt vår favoritt!

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, MarPaLa