Anmeldt 12. august 2015 via mobile enheter

Hotellet ligger praktisk til i gåavstand til både busstasjonen(med både flybuss og andre busser) og gamlebyen. I tillegg ligger den rett ved siden av (stein)stranden som passet ypperlig for oss. God frokost og hyggelig personale. Utvidet oppholdet vårt med en dag og det var ingen problem.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Ingvild S
Anmeldt 8. juli 2015

Pen og moderne resepsjonsområde. Rommet OK, fant ingen mulighet til å sette aircondition kaldere en 22 grader. Merk bassengområde steinsatt, så når små barn løper rundt lett å skade foten. Kort vei til strandområde med flere aktivitetsområder. Stranden har rullestein ikke sand. Ca. 10 min gange til Zadar by med mange restauranter.
Ganske godt utvalg til frokost. Buffen til lunsj og middag virket forholdsvis like. Skyggeløsningen som er laget på terrassene hindrer utsikten.

Dato for oppholdet: juni 2015
1  Takk, MortenAKarlsen
Anmeldt 26. september 2014

Vi hadde en uke på dette hotellet, og var veldig fornøyd. Glimrende renhold, bra rom, og hotellet lå i passende gåavstand til gamlebyen. Vi kan godt tenke oss å bruke samme hotellet, hvis vi reiser tilbake til Zadar. Det som trekker litt ned, var frokosten, utvalget var litt mye "lokalt". Savnet mer internasjonal frokost..

Hilsen Reidun og Halvor (Karmøy Norge)

Dato for oppholdet: september 2014
Takk, halvor h
Anmeldt 2. september 2014

Beliggenheten til stranda er kun 30 meter. ca 15-20 min å gå inn til old town. Rent og pent, badet var strøkent. Sengene store, litt harde madrasser men hvis man liker det er det ok. Airconditon virket dårlig (bråkte gjorde den også) , vi prøvde å kjøle ned rommet før vi kom tilbake om kvelden,men det var bedre å sette opp døra til balkongen. Har man rommet ned mot tennisbanen som ligger på andre siden av en vei, så er det litt morgenrush med biler ,det kan bli støyete hvis man våkner lett. Gikk helt fint nå siste helgen i august så er det ikke så veldig varmt om natten.
Frokosten var veldig bra, ekte eggerøre er ikke ofte man får på et hotell samt pølser eller bacon. Ikke flust med utvalg av kjøttpålegg, det søte går igjen i overflod. Uteanlegget rundt bassenget var bra, skifterom, dusjer og toaletter. Savnet madrasser til solsengene, det burde det være på ett 4 stjerners hotell. De har også egen minibank i resepsjonen. For en langweekend er dette veldig bra. Og rimelig. 3600,- fra torsdag til søndag med halvpensjon er ikke dyrt for to stykker. Vi spiste kun frokost her, så middagen vet jeg ikke noe om for vi synes det er heller koseligere å spise i gamlebyen. Baren stenger kl. 23.00 om kvelden så dette er ikke stedet å ta en sen drink, men rett over gaten finnes det hyggelige barer som man heller går til.Ikke forvent et hypermoderne hotell men helt greit, mye beige farger. Hyggelig betjening .

Romtips: Rooms on the south side has most noice in the morning. Cars and tennisarea.
Dato for oppholdet: august 2014
Takk, ritae716
Anmeldt 5. august 2014

Flott hôtel ça 10 min gange fra gamlebyen. Flott frokost og resturant på hotellet. Flott bassengområde med stort saltvannsbasseng, og solsenger rundt bassenget. Snackbar ved bassenget. Rett over gaten ligger stranden som er rullestein og også muligheter til leie av solsenger og forfriskninger. Zadar ar en meget rolig plass, meget rent alle veier og utrolig hyggelig lokalbefolkning. Anbefales å få med seg noen dager i Zadar :)

Romtips: Hyggelig om man får rom mot bassengområdet.
Dato for oppholdet: august 2014
  • Reisetype: Reiste med venner