“Дорогие Дедушки и Бабушки, Мамы и Папы, если вы хотите устроить себе и своим чадам отдых, то Вам сюда.”

Vi finner ikke priser for dette overnattingsstedet
Våre reisepartnere på Internett oppgir ikke priser for dette overnattingsstedet, men vi kan søke andre alternativer i Yalta
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå

6  Takk, Alex A
Anmeldt 20 juni 2017 via mobile enheter

Opphold: juni 2017, reiste med familie
3  Takk, Larisa K

Har du vært i Hotel Polyana Skazok Yalta? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Hotel Polyana Skazok Yalta

Adresse: 169 Kirova Str., Yalta 298637
Beliggenhet: Crimea > Yalta Municipality > Yalta
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis frokost Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Tekjøkken Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Svømmebasseng Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 2 av 82 B&B / vertshus i Yalta
Prisnivå: kr 482 - kr 1 445 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Antall rom: 75

Er dette din oppføring på TripAdvisor?