“God mat og atmosfære”

Ladovina Kitchen and Wine Bar
Vurdert som nr. 4 av 110 Restauranter i Kotor
Anmeldt 14. september 2017

Vi kom uanmeldt til denne uterestauranten. Ble tatt vel i mot av en serviceminded hovmester. Hun forsikret seg om at vi fikk et bord vi trivdes med og hun tilbød oss deilige tepper da kvelden og styrtregnet kom. Vi fikk også en trivelig og oppmerksom kelner.
Vi bestilte Calimari og en flaske hvitvin. Vinen ble sjenket og satt i vinkjøer. Maten kom i rimelig tid og smakte fortreffelig. Her kunne vi dessuten betalte med kredittkort. For oss ble dette et nydleig måltid i en trivelig atmosfære

Takk, hlangdalen

Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Vi forhåndsbestilte bord, etter anbefaling fra TripAdvisor. Vi kom til avtalt til 20:30. Vi bestilte drikke og mat etter 10 minutter. Drikken kom ganske fort, men maten kom ikke før 21:40. Da var det faktisk andre i restauranten som hadde kommet etter oss, som hadde fått maten sin lenge før oss. Det var så mørkt i restauranten, at vi nesten ikke kunne se hva vi spiste. Maten var veldig god, og hadde vært verdt å vente på om betjeningen hadde sett oss og beklaget den lange ventetiden. Vi åt opp og ingen spurte om maten smakte. Regningen lå allerede på bordet etter at vi hadde bestilt, så vi la penger for det vi hadde kjøpt. Ingen la merke til oss, og ingen sa hade når vi dro. Ville ikke brukt tid og penger på dette stedet. Det bare fører med seg dårlige minner. Vi betalte 60 EUR for denne opplevelsen, og det er det neimen ikke verdt. Dra heller på restaurant Gallion nede ved vannet. Der var vi 2 ganger og jeg skulle ønske vi hadde valgt Gallion den siste kvelden vår i Kotor.

Takk, Wenche R
Anmeldt 2 dager siden via mobile enheter

Anmeldt 2 dager siden via mobile enheter

Anmeldt 3 dager siden via mobile enheter

Reisende som så på Ladovina Kitchen and Wine Bar, så også på

Kotor, Kotor Municipality

Har du vært i Ladovina Kitchen and Wine Bar? Del dine erfaringer!

;