“Utmerket lunch”
Anmeldelse av Galion

Galion
Vurdert som nr. 5 av 112 Restauranter i Kotor
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Super sjømatrisotto med safran! 22E inkl vann og vin.
Altid oppmerksom og imøtekommende betjening.
Uovertruffen beliggenhet og utsikt!

Takk, 840stein

Anmeldt 26. august 2017 via mobile enheter

Stillig restaurant med god mat og fantastisk utsikt mot gamlebyen Kotor.
Vi hadde forrett og hovedmeny som begge smakte bra, noe stiv pris til å være i Montenegro. Greit å bestille bord på forhånd om du skal dit etter klokken 19 på kvelden.

Takk, Roy-Arne S
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

For en perle❤️ Utifra TripAdvisor sine rangeringer, endte vi opp på denne flotte restauranten. Utmerket service og nydelig mat. Vinen var også god. Hvite duker og en kelner som hele tiden var det for oss. Forrett, hovedrett, dessert, vin, kaffe, vann og brus til 4 kostet oss 120 euro. Her skal vi tilbake. Utsikten i vann kanten var prikken over i'en.

1  Takk, Wenche R
Anmeldt 14. mai 2017

Denne restauranten lå litt for seg selv, men helt i vannkanten og med store vinduer,
Det gjorde at du faktisk kunne følge med på livet i vannet utenfor. Servitørene var meget dyktige og vennlige og måltidet som fulgte, var det beste på hele turen. Vi hadde naturlig nok sjømatsalat til forrett og fisketallerken som middag. Desserten var kake. Maten var helt outstanding og vinen likeså.

Takk, John Billy N
Anmeldt 5. mai 2014 via mobile enheter

Hadde det beste kjøttmåltidet jeg har hatt på lenge! Mørt, god saus og tilbehør.
Meny med godt utvalg, selv om det for noen kanskje kan føles begrenset.
Stemningsfult og flott lokale med utrolig utsikt over fjorden og fjellene.

Takk, Stein A M

Reisende som så på Galion, så også på

Kotor, Kotor Municipality

Har du vært i Galion? Del dine erfaringer!