“Skjult perle og nydelig mat”
Anmeldelse av Liburnia Restaurant

Liburnia Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 241 Restauranter i Pristina
Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Albansk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Uteservering, Reservater
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

I en unnselig sidegate til hovedgaten i sentrum av Pristina ligger denne perlen av et spisested. Hyggelig, hjelpsomt og engelsktalende personale, deilig mat og helt spesiell atmosfære med inne med matlaging over åpen flamme og ute blant urter og grønne vekster. Anbefales på det sterkeste - takk til vår guide Mischa fra Skopje Daily Tours som viste oss veg!

Dato for besøk: mai 2018
3  Takk, 989marten

Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Vi ble anbefalt denne restauranten av vår Makedonske guide i Pristina. Restauranten har en fantastisk atmosfære, veldig hyggelig betjening og super lokal mat.

Dato for besøk: mai 2018
3  Takk, 231ginah
Anmeldt 10. mars 2018

Alldeles nydelig mat,vi tok til å bestille 2 stk forretter samt hver sin hovedrett,noe som selvsagt ble altfor mye av det gode.Biffene var av høy klasse og møre som få..Skal man pirke på noe er det det at det fantes ikke noe vinkart,eller noen form for oversikt over hva de kunne servere av drikke.Vinen var nok rimelig,eller direkte billig..

Dato for besøk: mars 2018
Takk, JJThaule
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Vi hadde en kasserolle som var flere kjøttretter på et brett. Maten var bl.a mørt lammekjøtt og smakfull kjøttkake. Hadde trodd det var gode grønnsaker inkludert for det hadde jeg lest i en anmeldelse. Det fikk vi ikke så det må tydelig bestilles som tillegg.
Uansett, det var nok mat, bygningen og atmosfæren må bare oppleves.
Dagen etter var vi på andre/tredjevalget i Pristina, Prinsesse Gresa restaurant, men det kan nok ikke sammenlignes. Maten der var grei nok, men ikke ekstraordinær som på Liburnia.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 741nils_
Anmeldt 18. oktober 2016

Omgitt av et miljø som gjør at du føler deg komfortabel, fantastisk gjestfrihet og service. Liburnia tradisjonell mat restaurant imponerte oss var å besøke Kosovo igjen.
Se deg bedre også i fremtiden

Dato for besøk: januar 2016
Takk, lekaa9

Reisende som så på Liburnia Restaurant, så også på

Har du vært i Liburnia Restaurant? Del dine erfaringer!