“Nydelig utsikt til Mosti star bridge”
Anmeldelse av Restaurant Kulluk

Restaurant Kulluk
Vurdert som nr. 33 av 132 Restauranter i Mostar
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

God mat, bra service, vennlige kelnere og rask service. Nydelig utsikt over den velkjente steinbrua i Mostar. 3 minutters gange fra brua. Kan velge om man vil sitte inne eller ute på takterrasse.

Takk, Andrea F

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Vi gikk innom for lunsj. Ved toalettbesøket kunne man lett se at her var ikke vasket.

Servitøren sto og gjespet mens han tok i mot bestillingen, og da var han på sitt mest våkne i løpet av vårt besøk. Han burde for øvrig ha hatt trekk i lønn for å ha spist av maten. Han gikk konstant rundt med dressing rundt munnen.

Maten var en skuffelse av dimensjoner. Det eneste vi spiste som fikk godkjent var tomatsuppen og brødet.

Det toppet seg da vi måtte gå i baren å betale selv. Da hadde han som kalte seg servitør ignorert oss i 10 min.

Pluss for fin beliggenhet.

Takk, Magnar S
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Var med familien i dag på sightseeing i gamlebyen i Mostar. Valgte stedet ved en tilfeldighet. Utsikten til broen er upåklagelig. Vi fikk store porsjoner, og det smakte bra det vi bestilte. Prisen er det ikke noe å si på, og det er mye mat for pengene. Verdt et besøk.

Takk, Brikken82
Anmeldt 30. mai 2016

Restauranten ligger fint til med utsikt over Stari Most og betjeningen var hyggelig. Vi bestilte Herzegovina Plate for 2 personer og det var rikelig med mat, men kjøttet var tørt, overstekt og ble servert med frosne grønsaker. Fra bordet vårt på terrassen i 1. etg hadde vi utsikt rett inn i pissoaret der vi kunne se kelneren som benyttet det uten å vaske hendene etterpå.

Takk, Ingunn S
Anmeldt 9. august 2014

Var på en dagstur til Mostar og valgte restaurant Kulluk helt tilfeldig. Vår guide anbefalte Cevapi og lokalt øl. Svært blide kelnere , kjapp ekspedering , veldig god mat og en trivelig atmosfære. Middag til 5 personer med 2 runder drikke kostet 280 NOK!!! Råbillig:-) Anbefaler absolutt denne plassen til andre.

• Atmosfære
Takk, Froskusn

Reisende som så på Restaurant Kulluk, så også på

Mostar, Herzegovina-Neretva Canton

Har du vært i Restaurant Kulluk? Del dine erfaringer!