Adgang til vannparken Dubai Atlantis Aquaventure

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Aquaventure Waterpark på
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var moro for selv voksne. Sett av noen timer her. Store vannsklier og a action. Eller slapp av ved bassenget.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Hartge
Anmeldt 8. april 2018

Ganske dyrt. Veldig fint på området, men det overraskende få sklier. betalte 600AED for inngang for to stk. Billigere å forhåndsbestille.

Dato for opplevelse: april 2018
1  Takk, 85 111 756
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Tenåringene våre var stort sett ute i en eller annen aktivitet.
Vi likte elva som rant rundt på anlegget med forskjellige innslag (stryk, bølger etc) der en seilte rundt i en badering.
Kult med gjennomsiktig vannsklie gjennom haibassenget.

Mvh
Egil

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Egil1966
Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

Egner seg nok best for familier med litt større barn, eller voksne. Mye morsomme attraksjoner. Litt kjedelig for mindre barn, da det var kun et område som var beregnet for små barn. I tillegg til at det på dette området var mye vann fra store bøtter som faller og spruter med jevne mellomrom, som i alle fall virket skremmende på mine barn.

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, sivelink
Anmeldt 3. januar 2018 via mobile enheter

Fantastisk dyrt så vi snudde i døra.
Vi måtte betale 8350 norske kroner for den billigste dagsbilletten for 3 voksne og 2 barn. Det var så dyrt at vi valgte å snu i døra og finne på noe annet. Barna gråt fordi de hadde gledet seg. Jeg tror dette stedet er fantastisk for barnefamilier. Men hver forberedt på dyre priser.

Dato for opplevelse: desember 2017
2  Takk, Edmund B