Heldags shoppingtur i Dubai med private overføringer

Bestill på forhånd
fra
USD 145,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve The Dubai Mall på
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Alt er stort - kan gå der i evigheter.
Har alt du kan tenke deg av merker.
Dog , prisene er dyrere enn veiledende priser.
Helt ekstremt faktisk.

2  Takk, AndreSor77
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Her er det alt du kan tenke deg. Alle dyre butikker osv. Men det alt er dyrt. Lite shopping for vanlige mennesker. Sjekk ut severdighetene.

Takk, Hartge
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er et flott senter, men det er dessverre altfor stort. Man bruker veldig mye tid bare på å orientere seg. Greit at det er mange butikker, men majoriteten av butikkene er uinteressante. Jeg vil heller anbefale f.eks Mall of Emirates som er mer enn stort nok.

Takk, Foss2013
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Tok mall-bussen fra hotellet, og ble satt av ved den eksklusive delen av mallen. Fant den mer « normale» delen på slutten før vi tok bussen tilbake til hotellet.

Takk, A1323DLanneb
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Jeg syntes dette kjøpesenteret ble litt i største laget. Men utrolig flott. Mangen flotte butikker...

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Isabell N