Full Day Dubai Shopping Tours

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve The Dubai Mall på
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Last ned appen dubai mall slik at du vet hvor du er og kan navigere deg dit du vil. Vi var der en hel dag og følte vi ikke hadde kommet oss gjennom 10%

Takk, SlavisaGacic
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Her finner du alt! Flott akvarium og fontenene like utenfor. Selv om du ikke skal handle, er det fint å gå rundt og se.

Takk, SolgaardSol
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Et eldorado for shopping, husk å få tak i ett kart. Lett å rote seg bort, men shopping for alle aldre. Mye folk på fredag og lørdag, bedre resten av uken.

2  Takk, paaegela
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

E du glad i shopping dæ e du kommet til rett plass Her finner du det meste du treng Og trenger du en pause så har dem både mat og kaffe

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Coastal07541623370
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Alt er stort - kan gå der i evigheter.
Har alt du kan tenke deg av merker.
Dog , prisene er dyrere enn veiledende priser.
Helt ekstremt faktisk.

Dato for opplevelse: oktober 2018