30 min. JET SKI Burj Al Arab tur og Burj Khalifa, Dowtown Dubai

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Popeye Jetski Rental på
Anmeldt 25. februar 2020 via mobile enheter

Jeg og min sønn på 11 år var sammen men en Guid og tok en 2 timers jetski tur Det var en fantastisk opplevelse og anbefales absolutt

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, Koj-77x
Safari06649114600, General Manager på Popeye Jetski Rental, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2020

Vi er så glade for at du hadde det gøy og ser frem til å ønske deg velkommen igjen på Popeye Jetski.

Anmeldt 7. november 2019 via mobile enheter

Útsýnið ólýsanlegt þvílík fegurð og lang besta leiðin að okkar mati til að sjá Pálman og flóan. Þjónustan er frábær, kraftmikil sæþota, yndisleg leiðsögn og fengum geggjaðar myndir frá þeim og þáttum leika okkur mjög mikið á sæþotunni sem hentar vel fyrir þá sem elska smá adrenalin innspíttingu. 12 /10 þvílík snild

2  Takk, MrsJakobs
POPEYEJETSKIDUBAI, Director of Sales på Popeye Jetski Rental, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2019

Hi,

On behalf of everyone at Popeye Jetski, we would like to thank you for being our guest. We value the trust you have put in our services and would like to thank you for that. It's always a pleasure serving you and we certainly look forward to doing that in the future. Your feedback is very important as we are looking for ways to improve our service. Next time you or your friends want to visit us, please give us a call in advance and we will provide you with the best possible deals and options that you will not find online. Thank you.

Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Veldig bra! Kjempe fornøyd! Kjørte hele veien til bur al arab, også tokk de bilde av oss vi ble kjempe førnøyd

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Molag I
Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

Veldig bra kvalitet på jetski’n. Boks for p hjemme mobil og briller osv. Kjører veldig fort. Anbefales strekt!

Takk, anasj704
Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

God instruksjon og personalet er veldig serviceinnstilte. Gode super fast jetski å bruke, i veldig god tilstand.

Takk, sameer1051