Burj Khalifa: På toppen (125. etasje) og Dubai Aquarium Combo inngang

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Dubai Aquarium & Underwater Zoo på
Anmeldt 17. mars 2018

Et fantastisk akvarium med en rekke forskjellige arter. Her kan du gå i en tunnel gjennom akvariet eller faktisk dykke i det. Dette er noe virkelig spesielt.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Haggis170
Anmeldt 3. september 2017

Det var mer å se enn forventet, men ble heller ikke kjempe-imponert. Dersom man ikke er spesielt interessert eller har med seg barn, så er det ikke noe jeg ville satt høyt oppe på listen over ting jeg vil gjøre. Vi hadde derimot 3 uker på oss, og dermed ble det litt av hvert vi puttet inn på timeplanen spontant. Det er selvfølgelig spesielt at alt dette er inne i et kjøpesenter, men skal man ha en større opplevelse, bør man kanskje gjøre mer ut av dette, enn bare å se på - for eksempel kjøpe en Explorer pakke.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, ExoticTravelTom
Anmeldt 24. februar 2017

Hadde noen timer ledig i Dubai og besøkte Dubai Aquarium & Underwater Zoo.
Utrolig stort akvarium med opplysende informasjon og stooore glassflate gjorde det slik at man får nærmest nærkontakt med livet på innsiden av glasset.
Lett adkomst ,grei kø og hjelpsom personale

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, Einar2014
Anmeldt 7. november 2016

Kjøpte pakken "Explorer" som gav tilgang til båttur med glassbunn og en simulator (ikke noe å skryte av). Båtturen var okei - guiden gav informasjon om akvariet og vi fikk se litt om hvordan det fungerer bak kulissene. Tunnelen var grei, men det var "underwater zoo" som var hovedattraksjonene. Mange flotte fisker og dyr - den store krokodillen var også gøy å se.

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, Inger S
Anmeldt 2. november 2016 via mobile enheter

Dette bør oppleves! Man kan velge mellom tre pakker, vi valgte den midterste. Man begynner med å gå gjennom en tunell i bunnen av akvariet. Man går så opp et par etasjer og tar en båttur på akvariet. Man får deretter inngang til en avdeling med masse forskjellige fisk, krokodille, pingviner, ugler og forskjellige reptiler. Svært mye for pengene!

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, Therese V