Vio.comUSD 134
Agoda.comUSD 140
Trip.comUSD 134
Etrip
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Vi bodde her en uke og hele opplevelsen har vært helt perfekt! Personalet er veldig serviceinnstilte og hyggelige, dette gjelder alle fra de ansatte i resepsjonen til i restaurantene og loungen, til de som tar i mot gjestene i og utenfor lobbyen. Rommene er store, fine og rene og atmosfæren på hotellet er topp. Mange spennende restauranter, deilig basseng, spa, executive lounge, tilgang til privat beach club og mye mer. Det går gratis shuttle inn til sentrum og til beach cluben. Kjøpesenteret som ligger rett ved siden av hotellet kan by på mange spennende butikker, og metroen ligger rett ved så det er enkelt å komme seg dit man vil.

Alt i alt et flott hotell som gir mye value for pengene - vi er kjempefornøyde og vil definitivt komme tilbake!

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Scenic780666
Ibn Battuta Gat... H, Front Office Manager på Oaks Ibn Battuta Gate Dubai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2018

Dear guest,
kindly allow me to reply to you in English.
thank you very much for your amazing and detailed review about our Mövenpick Hotel Ibn Battuta Gate.
I was very delighted to read that you have enjoyed your stay with us to such extend.
Thank you for highlighting our Restaurants, the Executive Lounge, our rooms and the service that the team has provided.
Please be rest assured, that I will share your kind words with all team members.
We are already looking forward to your next visit.
Kind regards
Sven Schneider
Front Office Manager

Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt og ikke langt unna metroen. I tillegg ligger det et stort shoppingsentre rett ved hotellet, og det går shyttlebusser hele tiden til stranda! Kjempe hyggelige folk der ig godt service! Andbefales strekt

Dato for oppholdet: januar 2017
1  Takk, Maren h
Ibn Battuta Gat... H, Front Office Manager på Oaks Ibn Battuta Gate Dubai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. desember 2017

Dear Maren h,
kindly allow me to reply to you in English.
thank you very much for your fantastic review about your experience in our Mövenpick Hotel Ibn Battuta Gate.
With great pleasure have I read, that you have enjoyed your stay with us to such extend.
We hope to greet you back with us on your next visit to Dubai.
Kind regards
Sven Schneider
Front Office Manager

Anmeldt 4. mars 2015

Vi valgte å bo fire netter nær alle severdigheter i sentrum (på Møvenpick Bur Dubai) og deretter tre netter på dette nydelige hotellet i den nye bydelen. Selv om hotellet var stort, ble hver enkelt gjest ble ivaretatt på en god måte. Alle de ansatte var smilende og gjorde alt for at gjestene skulle ha det bra. Frokosten var deilig og utvalget stort. Vi hadde et tilbud med executive rom og opplevde at mye var inkludert i dette tilbudet. Det var få solsenger i sola ved bassenget, men vi valgte heller å dra med gratis shuttelbuss til en fin strand.

Dato for oppholdet: februar 2015
1  Takk, 624Anne
Michael N, General Manager på Oaks Ibn Battuta Gate Dubai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mars 2015

Kjære Anne,
Takk for at du deler dine fantastiske gjennomgang på Tripadvisor.
Jeg var veldig glad for å lese at du likte det samlede besøket til en slik grad, og vil sørge for å dele hyggelige kommentarer med hele teamet.
Vi ser frem til å ønske deg tilbake under neste tur til Dubai.
Med vennlig hilsen,
Michael Nugent
general Manager

Anmeldt 8. desember 2014

Bodde ved dette hotellet i forbindelse med en firmatur til Dubai og Abu Dhabi. Hotellet var veldig bra og servicen var upåklagelig. Rommene var romslige og rengjøringen var bra. Eneste som trekker litt ned er plassering fra sentrum og utsikten.

Dato for oppholdet: desember 2014
3  Takk, Kenneth S
Michael N, General Manager på Oaks Ibn Battuta Gate Dubai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. desember 2014

Kjære Kenneth,
Takk for at du deler din vurdering med Tripadvisor samfunnet.
Jeg var glad for å lese at du likte vårt rom fasiliteter samt tjenesten leveres av teamet vårt.
Vi ser frem til å ønske deg tilbake på Mövenpick Hotel Ibn Battuta Gate.
Med vennlig hilsen,
Michael Nugent
General Manager

Anmeldt 20. juni 2013

Sentralt plassert ved bane og stort kjøpesenter. Flott standard og gode fasiliteter på hotell. en rekke bra resuranter på hotellet. McD rett på utsiden. Valgte å bo 3 dager her og 2 dager på Atlantis. Begrenset utsikt, men veldig flott hotell.

Dato for oppholdet: januar 2013
1  Takk, T5965ESandreasm