Gratis avbestilling frem til 04.02.23
Gratis avbestilling frem til 04.02.23
EtripUSD 142
eDreamsUSD 142
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Vi kom på 9 dagers ferie jeg og sønnen min for å slappe av og utnytte den fantastiske være på den tiden i året her i Dubai.
Det første ordet som kom fra meg da vi var fremme etter en lang reise var Waoooo, det var verdt å kjøre hele den lange veien for å ble møtt med den vakrere syn.
Vi ble møtt med smil og sikkelig serviceorientert mennesker som tok oss i mot og alt gikk lett og profesjonelt. Rommet vårt er veldig koselig og stor, 2 bad, stor og behagelig seng og alt er veldig rent. Frokosten er for enhver behov og og streker seg til klokken elleve.
Alle som jobber her er herlige mennesker, rengjøring gutter kommer med smil og gjør alt veldig fort proft og med høflighet.
Tiden fra klokken 4 til 6 med søtsaker og et så godt arabisk kaffe som Mustafa lager må man smake på mer en en kopp, Mustafa jobber her og er utrolig koselig fyr som vi hadde mye prat med og som fortalte oss Ibn Battuta historien, veldig hyggelig tid vi hadde sammen med han.
Hotelle er som et eventyr og ikke bare det, men kommer Ibn Battuta mall for å gjøre eventyret enda spennende. Den ligger noen meter unna hotellet( trenger ikke taxi eller transport for å komme ditt).
Dette hotellet må oppleves og jeg anbefaler dette hotellet på det sterkeste, du dere kommer aldri å angre.

Dato for oppholdet: januar 2019
2  Takk, O9861XIsaraa
Ibn Battuta Gat... H, Front Office Manager på Oaks Ibn Battuta Gate Dubai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2019

Dear 09861Xlsaraa,
kindly allow me to reply to you in English.
Thank you very much for your fantastic review about your experience in our Mövenpick Hotel Ibn Battuta Gate.
With great pleasure have I read, that you have enjoyed your stay with us to such extend.
Thank you very much for highlighting our rooms, as well as the service that our team has provided.
We hope to greet you back with us on your next visit to Dubai.

Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Vi bodde her en uke og hele opplevelsen har vært helt perfekt! Personalet er veldig serviceinnstilte og hyggelige, dette gjelder alle fra de ansatte i resepsjonen til i restaurantene og loungen, til de som tar i mot gjestene i og utenfor lobbyen. Rommene er store, fine og rene og atmosfæren på hotellet er topp. Mange spennende restauranter, deilig basseng, spa, executive lounge, tilgang til privat beach club og mye mer. Det går gratis shuttle inn til sentrum og til beach cluben. Kjøpesenteret som ligger rett ved siden av hotellet kan by på mange spennende butikker, og metroen ligger rett ved så det er enkelt å komme seg dit man vil.

Alt i alt et flott hotell som gir mye value for pengene - vi er kjempefornøyde og vil definitivt komme tilbake!

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Scenic780666
Ibn Battuta Gat... H, Front Office Manager på Oaks Ibn Battuta Gate Dubai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2018

Dear guest,
kindly allow me to reply to you in English.
thank you very much for your amazing and detailed review about our Mövenpick Hotel Ibn Battuta Gate.
I was very delighted to read that you have enjoyed your stay with us to such extend.
Thank you for highlighting our Restaurants, the Executive Lounge, our rooms and the service that the team has provided.
Please be rest assured, that I will share your kind words with all team members.
We are already looking forward to your next visit.

Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt og ikke langt unna metroen. I tillegg ligger det et stort shoppingsentre rett ved hotellet, og det går shyttlebusser hele tiden til stranda! Kjempe hyggelige folk der ig godt service! Andbefales strekt

Dato for oppholdet: januar 2017
1  Takk, Maren h
Ibn Battuta Gat... H, Front Office Manager på Oaks Ibn Battuta Gate Dubai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. desember 2017

Dear Maren h,
kindly allow me to reply to you in English.
thank you very much for your fantastic review about your experience in our Mövenpick Hotel Ibn Battuta Gate.
We hope to greet you back with us on your next visit to Dubai.

Anmeldt 4. mars 2015

Vi valgte å bo fire netter nær alle severdigheter i sentrum (på Møvenpick Bur Dubai) og deretter tre netter på dette nydelige hotellet i den nye bydelen. Selv om hotellet var stort, ble hver enkelt gjest ble ivaretatt på en god måte. Alle de ansatte var smilende og gjorde alt for at gjestene skulle ha det bra. Frokosten var deilig og utvalget stort. Vi hadde et tilbud med executive rom og opplevde at mye var inkludert i dette tilbudet. Det var få solsenger i sola ved bassenget, men vi valgte heller å dra med gratis shuttelbuss til en fin strand.

Dato for oppholdet: februar 2015
1  Takk, 624Anne
Michael N, General Manager på Oaks Ibn Battuta Gate Dubai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mars 2015

Kjære Anne,
Takk for at du deler dine fantastiske gjennomgang på Tripadvisor.
Jeg var veldig glad for å lese at du likte det samlede besøket til en slik grad, og vil sørge for å dele hyggelige kommentarer med hele teamet.
Vi ser frem til å ønske deg tilbake under neste tur til Dubai.
Med vennlig hilsen,
Michael Nugent
general Manager

Anmeldt 8. desember 2014

Bodde ved dette hotellet i forbindelse med en firmatur til Dubai og Abu Dhabi. Hotellet var veldig bra og servicen var upåklagelig. Rommene var romslige og rengjøringen var bra. Eneste som trekker litt ned er plassering fra sentrum og utsikten.

Dato for oppholdet: desember 2014
3  Takk, Kenneth S
Michael N, General Manager på Oaks Ibn Battuta Gate Dubai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. desember 2014

Kjære Kenneth,
Takk for at du deler din vurdering med Tripadvisor samfunnet.
Jeg var glad for å lese at du likte vårt rom fasiliteter samt tjenesten leveres av teamet vårt.
Vi ser frem til å ønske deg tilbake på Mövenpick Hotel Ibn Battuta Gate.
Med vennlig hilsen,
Michael Nugent