Ulike måter å oppleve Fontenene i Dubai på
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Opplevelsen av fontene showet vær 30 min er flott og majestetisk!
Kopiert fra Las Vegas , dog intet mindre enn kult , samt lokasjonen fontene har er enestående!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, AndreSor77
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Helt ok opplevelse som man må få med seg. Det skjer hver halvtime. Ta bilder og ta med familien. Hyggelig

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Hartge
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Det var en tilfeldighet at vi fikk oppleve dette. Med musikken og fontenene som fulgte rytmen var det en «gåsehud-opplevelse». Anbefales!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, A1323DLanneb
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Synes det var greit å ha sett fontene-showet, men synes det er litt oppskrytt. Greit å få med seg dersom man er i nærheten, men synes ikke det var så bra at det er verdt å dra dit kun for å se fontene-show.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, RB844
Anmeldt 24. juli 2018

Dette bør man få med seg, sjekk gjerne når fonteneshowet går, det er 3 minutter dere må få med dere.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, espens954