“Beste måte å oppleve Burj Kalifa”
Anmeldelse av At.Mosphere Burj Khalifa

At.Mosphere Burj Khalifa
Bestill bord
Vurdert som nr. 547 av 13 626 Restauranter i Dubai
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Tilfeldig leste jeg om om denne restauranten i 123 etasje. Vi forhåndsbestilte, og fikk et bord med utsikt over fontenene. Her kunne vi oppleve både solnedgang og en utrolig utsikt over byen og alle lysene. Akkompagnert av deilig mat og drikke og god stemning.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, MayBris

Anmeldt 7. november 2017 via mobile enheter

En flott restaurant med fantastisk utsikt. Lokalet var lite med en hyggelig atmosfære. Hyggelig personale med god service. Vi spiste 7-retters, og maten var nydelig. Mange gode og spennede smaker. Det ble nesten for mye mat.
Vær oppmerksom på at det er dyrt å spise der.
Bord ved vinduet er å anbefale.
Vi var der på kveldstid. Da er det veldig mørkt. Det kan kanskje være lurt å vurdere lunsj eller tea time, så en får mer ut av utsikten.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, ElinO175
Vadim F, Manager på At.Mosphere Burj Khalifa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2017

Dear Elin O,

Greetings from At.mosphere Burj Khalifa and thank you for the time you have taken to write such a positive feedback about your recent experience with us!

I am truly delighted to see that you have enjoyed your visit and have shared your warm words with both Culinary and Service Teams, as everyone is certainly glad to know that you had pleasant time with us!

We are always looking forward to welcoming you back and please do not hesitate to contact me directly via email at vfalkovskiy@atmosphereburjkhalifa.com, as I will personally look after your reservation and service.

Kind regards,
Vadim Falkovskiy
At.mosphere Restaurant Manager

Anmeldt 5. februar 2016 via mobile enheter

Bestilte bord gjennom vårt hotell, og gikk inn gjennom Hote Armani hvor vi ble fulgt til heisen og sendt til værs !
122 etg med heis tok nøyaktig 1 min!
Ble tatt imot og vist til vårt vindusbord med en fantastisk utsikt !
Oppmerksomme og hyggelige servitører som presenterte menyene vi kunne velge, og vi gikk for en 7 retters jubileumsmeny.
En av oss valgte også vinpakke med egen vin for hver rett .
Det skal sies at maten og vinen smakte godt, men egentlig ikke verdt prisen, selv om det selvsagt er en stor opplevelse å spise middag med den utsikten!
Det eneste negative utenom prisen er at det var veldig svak belysning i lokalet, veldig vanskelig å se hva en spiste , så jeg måtte bruke lommelykten for å se på rettene vi fikk servert før jeg begynte å spise.
Skjønner at mye lys tar bort litt for å se ut, men det kunne vært en mellomting.

Dato for besøk: januar 2016
Takk, bard_stensas
Anmeldt 14. desember 2015 via mobile enheter

Lounge i 122. etasje i Burj Khalifa. Bestill bord på forhånd. Inngang gjennom Armanihotellet. Hyggelig vertinne viser vei til heisene og blir med et stykke på veien.
Koselig stemning, trivelig personale og stive priser. Utsikten er fantastisk!

Dato for besøk: desember 2015
Takk, RSchei
Anmeldt 20. oktober 2015

Dette er rett og slett helt insane! En restaurant som ruver 428 meter over bakken og som lever opp til ale forventninger uten tvil! Ved ankomst ble vi først plassert i Loungen da vi var litt tidlig ute. Etter ett par glass champagne fikk vi bodet vårt ved vinduet i restauranten. Utsikten er helt utrolig og man føler seg som på toppen av verden. Service i verdensklasse av vår kelner og mat til å dø for. Vi fikk caviar til forrett, Wague Beef til hovedrett og en deilig Snickers-kreasjon til dessert. Stedet bør oppleves om man har mulighet. Husk å bestille bord på forrhånd, inngang gjennom Armani Hotel. Amazing plass!

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, 8leMario

Reisende som så på At.Mosphere Burj Khalifa, så også på

Har du vært i At.Mosphere Burj Khalifa? Del dine erfaringer!