Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Dubai Metro på
Dubai Desert Safari
2 anmeldelser
Anmeldt 18. desember 2018

Et rimelig valg for transport i Dubai, men ikke raskere enn taxi og man må ikke regne med å få sitte, selv med vogn og barn.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, HenneFrank
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Dette er ne meget oversiktlig metro, koster 8 AED fra flyplass til sentrum, enkelt å forstå kart , engelsk info, tydelig merket og lett å få hjelp, konklusjon meget bra.
Pris er 50% av taxi samme strekning, tid ca samme ( må alltid vente litt på taxi ), det vil di metro tar litt tid.
Metro har egne vogner for kvinner og menn, men går «greit» og reise sammen.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, pa-hjetl
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Dubai Metro var ett billig og raskt fremkomstmiddel Tok ikkje lang tid før vi forstod systemet

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Coastal07541623370
Anmeldt 27. mai 2018

Billig fremkomstmiddel. Tre forskjellige baner, rød, grønn og orange. Veldig enkelt å benytte. Dagskort kostet 22 Aed (ca 48 NOK)

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, HASISS
Anmeldt 13. mai 2018

Tok denne førerløse banen ved flere anledninger mellom Jumeirah Beach, Souk, Burj Khalifa, Dubai Mall og Mall of the Emirates. Vi løste Gold ticket som gav oss tilgang på en egen vogn med prioritert inngang. Vi benyttet oss også av ordinære billetter som også fungerte greit selv om det var mange mennesker der i rushtiden. Det var forbud mot å spise, drikke og tygge tyggegummi på Metroen. Aircondition på på holdeplass og inne på metroen. Det kosten ca kr 24 for en ordinær billett og kr 40 for en Gold ticket. Rent, pent og meget velorganisert og skiltet. Anbefales.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Steinar H