Morgen Dubai-ørkensafari - kamelturer, firehjulinger, sanddynevogner, sanddynebasking

Bestill på forhånd
fra
USD 110,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Desert Safari Dubai på
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bestilte tur fra hotellet. Ble hentet på hotellet og hentet folk fra 2 andre hoteller. Stoppet på et shoppingsted med kamel, hest og pågående selgere.
Videre opplevelser:
-kjøring i ørkenen. Kult med fotostopp underveis. De var ikke forberedt med spypose i bilen, så flere biler måtte stoppe for at noen måtte ut og spy.
-beduinerleir: mat, dessert, underholding før veien tilbake og levering ved hotellet

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, A1323DLanneb
Anmeldt 4. november 2017 via mobile enheter

Er du i Dubai bør du absolutt ta en tur på ørkensafari. Bilturen er som å kjøre karusell, solnedgangen er et vakkert syn og middagen er imponerende.

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, christinek253
Anmeldt 3. februar 2017 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 5 stk, bestilte en bil! Dattera vår på 5 år hadde det så gøy!! Maser om å dra tilbake hver dag! Veldig moro var det! Veldig bra opplegg hele veien! Se på kameler, ri på kameler, show med dans og flammer! Ta mange fine bilder! Er du i Dubai så må du få med deg dette!!

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, Hogsil
Anmeldt 10. november 2016 via mobile enheter

Det er mange forskjellige arrangører men opplegget er ca det samme. Vi ble hentet på hotellet av en hyggelig guide. Senere plukket vi opp fire til fra et annet hotell. Kjørte ut av byen mens guiden fortalte ivrig. Turen i sanddynene var nervepirrende til tider, men sett i ettertid var det jo morsomt. Etter safari og bilder i ørkenen ble vi kjørt til campen der det var mulighet for camelridning og mere kjøring da med firhjuling. God mat og underholdning i form av dans mens vi satt på puter rundt lave bord. Alkoholfri drikke var inkludert og man fikk kjøpt vin. Er du i Dubai så er dette noe du bør oppleve.

Dato for opplevelse: november 2016
1  Takk, Gørild L
Anmeldt 7. november 2016

Dette må du gjøre i Dubai. Du får en kjøreopplevelse på sanddynene, kamelridning, hennamaling, sandboarding, ATV hvis du betaler mer, holde en falk for 10 dirham (du kan ta så mange bilder du vil), tre retters middag og show (magedanser, flammedanser og lokal dans).

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, Inger S