Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Vio.com
Expedia.comUSD 251
travelup.comUSD 316
Anmeldt 6. januar 2018

Perfekt for barnefamilier og de som ønsker ferie litt utenfor Dubai sentrum. Taxi og buss tar 15 min. Fantastisk mat, service, hygiene, folket, aktiviteter. Bør være bedre informert om hva som er tilgjengelig og hva som er inkludert for de med all inclusive pakker.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, janeykr
Anmeldt 8. september 2017 via mobile enheter

Vi reiste med datter på fem år og kun for å slappe av og være sammen. Dette hotellet hadde alt vi ønsket oss for en uke i varmen! Rent og pent, gode senger, fantastisk service, stille og rolig, nydelig mat (kunne velge blant mange restauranter), på stranden og helt utrolig flott med barer i poolen. Vi har allerede bestilt en reise tilbake i januar, men da uten barn :-)

Hvis du vil oppleve Dubai og sentrum ville jeg bodd nærmere sentrum.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, X5548KMkateg
Mark I, Resort Manager på JA Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2017

Kjære Kate G

Det er godt å vite at vi har klart å oppfylle forventningene dine ved ditt nylige opphold på JA Jebel ali Beach Hotel.

Jeg ønsker å takke deg for at du tok deg tid til å dele kommentarene dine med oss, og vi håper vi får den glede å kunne ønske deg velkommen også i fremtiden.

Mark Irwin
Resort Manager

Anmeldt 5. mars 2017

Flott hotell, noe uten for Dubai "sentrum", men med gratis buss til plasser gjennom dagen.
Hotellrommet var et superior room, stort og flott for en familie på 4. Hadde tilgang til en engen Lounge med snacks og drikke hele dagen(alkohol mellom 18-19)
Frokost buffen var veldig bra.
Var på resturant som heter Shooters, spiste der 3 kvelder. Fantastisk biff !!
Flere bassenger og velge mellom, også ligger det en kjempe flott strand nedfor hotellet.
Gode lunsjer serveres også resturantene ved poolen.
Familien hadde det knall, blir nok en tur neste år også.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, 724p_ll
Mark I, Executive Assistant Manager –Rooms på JA Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2017

Kjære Pål L,

Det er godt å vite at vi har klart å oppfylle forventningene dine ved ditt nylige opphold på JA Jebel Ali Beach Hotel.

MarkIrwin
Executive Assistant Manager –Rooms

Anmeldt 31. januar 2016 via mobile enheter

Bilder fra vårt treningsopphold i Dubai 2016, flotte treningsfasiliteter og et meget bra hotell.
Bra avstand fra sentrum, men ikke problem, drosjene kjører villig og bra priser. Ca.30 minutter med drosje til sentrum.
Positiv service på hotellet og hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, 800perl
Otto K, General Manager på JA Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. februar 2016

Kjære Per L

Otto Kurzendorfer
Daglig leder

Anmeldt 15. november 2015

Flott familiehotell med store uteområder tilpasset alle aldre og nydelig strand. Masse dyr og fugler, flere basseng og steder å få kjøpt mat.
Bør bestille all inclusive fordi det er bare er her du får kjøpt mat, ingen strandpromenade med butikker og restauranter så det kan bli litt stille på kvelden når alle barnefamiliene har tatt kvelden. Gratis shuttlebusser til sentrum, tar 30-45 min etter hvor stor trafikken er- pluss for den. Bitteliten terrasse uten møbler men vi satte ut 2 stoler fra rommet, det ble så vidt plass til det.

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, erike437