Wild Wadi Dubai Billetter

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Wild Wadi Water Park på
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Dyrt både i inngang og mat. Men absolutt værdt det! Servicen var fantastisk, tror de vasket toalettene etter hver person! Skal få være det reneste badeanlegg jeg har vært i, ingen forsøpling eller skittent vann! Absolutt værdt hver en krone! De selger alt av badetøy, håndkle etc! Nydelig softis hadde de også

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Sjarming
Anmeldt 25. desember 2017 via mobile enheter

Flott vannpark. Godt tilrettelagt for barn i alle aldre. Greit utvalg av spisesteder. Inngangsbilletten var i dyreste laget.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Sivkarinr
Anmeldt 14. november 2017

som alt annet i Dubai. Skal du kose deg her koster det penger, og samvittigheten for de som jobber og strever må legges igjen hjemme. Men det er en flott park, med godt oppvrmet vann så du fryser aldri. Men her er forbudt å ta med mat. Så husk at det går langt mer enn bilettene

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, Tottolottoen
Anmeldt 27. mars 2017

Vi fikk gratis entre, og det var det absolutt verdt ;) Kort sagt, helt greit badeland med den lengste tur vi har tatt noensinne! Tror det var 8 sklier på rad! Helt magisk! Ganske lite folk davi var der og dattern på seks (meget tøff i vannet bør sies..) Ville ikke hjem etter seks timer.. Mn jeg tror ikke jeg skulle følt likt om vi betalt 1500.- for oss begge... Men som sagt, får duen bra pris eller gratis så er det meget fint. Ikke så veldig stort, så å si på samme størrelse som mange litt større badeland i sør-europa, MYE mindre enn de fleste (alle jeg har vart i) i Florida.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Patric R
Anmeldt 16. oktober 2016

Her koste vi oss en hel dag. Noe å finne på for alle aldre, men kunne gjerne vært enda flere sklier/vannaktiviteter. Fiskespaet anbefales.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, HASISS