Ulike måter å oppleve Rayna Day Tours & Travels på
Dubai Frame
14 anmeldelser
Anmeldt 12. mars 2018

Denne turen hadde ikke vært så minneverdig om vi hadde fått en annen guiden. Khalid Bado var en guide som fikk alle i bilen føle seg som en stor familie på en fantastisk safari tur. Med 6 mennesker fra 3 forskjellig land klarte han å fjerne språk, religion og andre etniske forskjeller.
Masse latter, nyttig informasjon og underholdning . Vi kommer til å velge Rayna tours i senere anledninger og anbefaler på det sterkeste. Husk- spør etter Khalid BAdo :)

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Explorer57068795365
Raynatours, Manager på Rayna Day Tours & Travels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mars 2018

Dear Guest,
Greetings From Rayna Tours!!!

We appreciate for taking time to write this feedback on your recent experience with Rayna Tours. We are really glad to hear that you have enjoyed your tour. We thank you for trusting us and giving us opportunity to be a part of good memories of your life.

We are happy to have Mr. Khalid in our team who can understand guest’s requirements and offer the best suitable option. We will surely pass on the Feedback to Mr. Khalid. He will definitely be motivated to offer best service in future as well.

Apart from this please let us know if you need any tour, hotel for any other destination as well; we have international packages for multiple tourism destinations. We will be happy to serve you with the best.

For any further details please call us on +971 04 2087555 extension 2276 or write on feedback@raynatours.com

Thanks and Regards,
Feedback & Support Team,
Rayna Tours

Anmeldt 9. mars 2017 via mobile enheter

Vi var to jenter som hadde en fantastisk opplevelse. Her får du mye for pengene. Betalte 275 AED. Da ble vi hentet på hotellet, kjørt ut i ørkenen, fart og spenning, guiden vår fortalte masse underveis, fin camp med masse aktiviteter, god mat, bra show og god service. Trygt og profesjonelt firma om du vil på ørkensafari :)

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Sarab1992
Raynatours, Customer Support Team på Rayna Day Tours & Travels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2017

Kjære Sarab,
Hilsen fra Rayna Tours & Travels !!!

Takk for at du tok deg tid til å dele dine erfaringer på tur rådgiver og valgte Rayna turer som partneren din reise.

Vi er glad for at du har vært i stand til å fullføre turen med slike varme minner.

Vi verdsetter våre gjester og forstå hvor viktig det er å tilby eksepsjonell service.

Vårt team er en viktig komponent for denne erfaringen, og mye av deres harde arbeid og innsats går til å gjøre det til en minneverdig opplevelse for våre kunder.

Takk igjen for å anbefale oss.
Vi sikkert ser frem til å ønske deg tilbake og håper å gjøre ditt neste besøk mer behagelig og minneverdig.

hilsen,
Customer Support Team

Anmeldt 3. november 2016

Vi var med på en spektakulær tur isanddynene.så bar det videre til en ørkencamp,hvor vi ble servert mat og show.Må oppleves.

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, 842sveinb
Raynatours, Customer Support Team på Rayna Day Tours & Travels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2016

Kjære Svein,
Hilsen fra Rayna Tours & Travels !!!

Vi setter stor pris på å ta tid og sende oss din tilbakemelding, og er glad for å vite at du er fornøyd med våre tjenester.

Det er alltid vår glede å se våre gjester nyte og ha en minneverdig opplevelse med Rayna Tours.
Vi som et team strever hardt for å sikre tilfredsstillelse av våre kunder til enhver tid med et håp om at du vil gi oss mulighet til å tjene deg bedre i nær fremtid.

Hvis du er fornøyd med våre tjenester, anbefale det til dine slektninger og venner.
Takk igjen for deg tilbakemeldinger og vi sikkert ser frem til å ønske deg igjen.

hilsen,
Customer Support Team

Anmeldt 26. mars 2015

Kjøpte turen borti hjørnet i lobbyen i Ibis Hotel Deira City Centre. Det var en "Dubai Explorer Tour" på 8 timer (litt avhengig av trafikken). Kostet 275 dirham, men uten å prute fikk vi turen for 250 dirham pr. person. Oliver var hyggelig og hjelpsom guide! Mat er ikke inkudert, men alle deltakerne fikk en slags sandwich "på kjøpet" fra et hurtigmatsted. Guiden tok opp bestillinger og hentet for alle. Nok vannflasker til alle i bussen under hele turen. Turen foregikk hovedsakelig i buss, men noen strekninger var til fots, og dessuten en båttur over Dubai Creek med en abra-båt. [Tar ikke med detaljer om selve turen, for det kan sikkert variere etter lokale forhold fra gang til gang. Beskrivelsen vi fikk ved bestilling, var i hvert fall korrekt!]

Dato for opplevelse: mars 2015
2  Takk, Turistsjef-Johansen
Raynatours, Guest Relations Executive på Rayna Day Tours & Travels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2015

Kjære gjest,
Hilsen fra Rayna turer & Travels ,

Takk for at du deler din opplevelse på vår Trip side .
Vi er glade for å høre om din opplevelse av kvalitet med oss på våre tjenester . Det var ekte glede å tjene deg og vi ønsker å fortsette gode arbeidet med våre tjenester . dine kommentarer er svært motiverende som vil bli delt med andre kollegaer til å holde opp sitt gode arbeid .

Takk igjen for din tilbakemelding , og vi håper å tjene deg igjen.
Warm Regards ,
Shobharaj

Anmeldt 16. oktober 2014

Vi bodde på Suha hotel i Dubai.
Pankaj var i resepsjonen til dette hotellet og solgte et stort utvalg av flotte turer.
Vi kjøpte tur til Seilet med lunsj og privat sjåfør, båttur i Dubai Creek med middag buffe`, vin og underholdning, ørken safari med egen sjåfør inkl middag med Corona, etterfulgt av Gin/Tonic, i en Beduinleir med underholdning og kamel riding.
Pankaj organiserte det også slik at sjåføren kjørt oss rett til flyplassen etter safarien.
Alle turene fulgte tidsplanen og alle med hyggelige mennesker.
Pankaj ringte oss i god tid og flere ganger for at alt skulle gå som planlagt.
Kjempe god service. Tusen takk Mr Pankai fra Ryna.
Kjell Inge og Bente

Dato for opplevelse: oktober 2014
Takk, Kjell Inge N
Raynatours, Guest Relations Executive på Rayna Day Tours & Travels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2014

Kjære gjest,

Hilsen fra Rayna Tours & Travels !!

Takk for at du deler dine verdifulle tanker på Trip Advisor.

Vi føler stolte av å høre om den positive opplevelsen du hadde mens du bruker våre flere tjenester. Vi prøver å improvisere hele tiden for å levere jevn og rask tjenester . Din tilfredshet er det vi sikter mot , og dine kommentarer sikkert skildre vår seriøsitet i å gjøre det . Dine tanker vil bli delt med Pankaj , som vil definitivt oppmuntre ham til å jobbe hardt og være mer effektive i sitt arbeid .

Takk igjen for din type tilbakemeldinger og håper å se deg snart i Dubai.

Warm Regards ,
Shobharaj