Ulike måter å oppleve Dubai Miracle Garden på
Anmeldt 23. januar 2018 via mobile enheter

Nydelig blomsterenger verdt et besøk. Vi valgte å dra hit for et kveldsbesøk. Hagen var nydelig i mørket. Den er mindre enn man skulle tro, med mange fine blomstre og figurer inn mot midten. I ringen rundt var det en del sjapper av ulike slag, mat, juice, popkorn, is, ballonger, flasker fylt med sand osv.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, sivelink
Anmeldt 22. januar 2018

Anbefaler veldig et besøk til dette anlegget, der alt er laget av blomster. Utrolig vakkert. Bl.a et Boeing fly i naturlig størrelse som er helt dekket med blomster. Veldig mye å se og nyte av hvis en liker blomster. Masse små spisesteder og sitteplasser i hele parken.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Ingalill D
Anmeldt 10. februar 2017 via mobile enheter

Jeg og min datter på 5 år reiste hit en dag alene. Tok ca 20 min med taxi. Greit å være der i februar, ikke så varmt. Utrolig flott park med mange vakre blomster og dekorasjoner! Men jeg blei ikke sånn overbegeistret at jeg kommer til å dra tilbake. Men nå har jeg vært der. Er dere i Dubai vil jeg anbefale å reise hit. Etter denne gikk vi (5 min) til Butterfly garden. Jenta mi på 5 blei fort lei. Ikke lov å plukke eller ta på blomstene. Går vakter rundt hele tiden.

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, Hogsil
Anmeldt 31. januar 2016 via mobile enheter

Vi hadde ikke forventet å se noe så flott midt i en ørken. Utrolig flotte blomsterskulpturer. Ikke så veldig mange blomstertyper egentlig, men virkelig verdt et besøk.

Dato for opplevelse: januar 2016
Takk, gunvorf
Anmeldt 20. januar 2016 via mobile enheter

Ta en tur å opplev et fantastisk blomsterhav. Gå tidlig på dagen for det blir mye folk utover dagen.

Dato for opplevelse: januar 2016
Takk, Solveig F