“Fantastisk mat og service”
Anmeldelse av Khyber

Khyber
Bestill bord
Vurdert som nr. 104 av 13 625 Restauranter i Dubai
Omgivelser: Palm Jumeirah
Omgivelser: Palm Jumeirah
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Jeg og min kjæreste har spist på denne restauranten to ganger nå. Og det leveres hver gang. Maten er utsøkt, og servicen er fantastisk. Har også gode alternativer for vegetarianere. Anbefales!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 809stianb

Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Vi ble tatt imot som kongelige, og fikk det beste bordet med en fantastisk utsikt. Vi bestilte butter chicken, og dette må være av den beste jeg har smakt av min indiske favorittrett. All ære til kokken, som også var innom for å hilse på! Lokalet var stilfullt, og jeg anbefaler virkelig dette stedet.

Takk, MayBris
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og service av ypperste klasse! Vi spiste her opptil flere ganger ved vårt besøk på Dukes Hotell.

Takk, Anders P
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, spesielt til de som er vant til indisk. De vil nok merke kvaliteten, personalet er veldig hyggelige og hit kommer vi sikkert igjen.

Takk, SlavisaGacic
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk indisk mat laget av kokken Qmvir. Restauranten er i 15 etasje, der ble vi tatt godt i mot av mr. Hitesh. Anbefaler bord med utsikt mot Dubai marina, veldig fint og se skyskraperene som lyser opp om natten. Her kommer vi gjerne igjen!

Takk, sondreh332

Reisende som så på Khyber, så også på

Har du vært i Khyber? Del dine erfaringer!