7 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 223
ZenHotels.comUSD 371
Anmeldt 16. juni 2018

‘Terningkast 6’

➕ Dette hotellet har virkelig knekt koden når det gjelder service. Alle ansatte er utrolig hyggelige og smilende - de vet ikke hva godt de kan gjøre for oss. Nok av solstoler både ved stranden og ved bassengene.
Store, flotte, rene rom. Kjempe god frokost.
Ingen byggeaktivitet i nærheten av hotellet.
Tusen takk til gjengen som har som sin oppgave å rydde rommene. Dere satt virkelig prikken over i’ en ved å bo her.
Tusen hjertelig takk for oss

Dato for oppholdet: juni 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Waldorf Astoria
Takk, aforre537850
Waldorf Astoria... P, General Manager på Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2018

Thank you for posting your review following your recent stay with us. We are truly delighted to read that you had a wonderful experience and look forward to welcoming you back in the near future.

Anmeldt 13. mars 2018

Vi kom de siste 2 dagene i februar. Det var fortsatt litt kjølig. Men fra 1. mars så var det sol og varme hver dag. Vi spiste god mat på Mezzerie. Vi hadde halv pensjon og var veldig fornøyde med det, takket være Jenifer, Esther, Pamela, Khan, Leshe og Cleo. Takk til Irfan, Shiva Kamar, Anoop, Antony, Himal, Akhil og Felix som hjalp oss å velge gode smoothies, som vi drakk Ved bassengkanten. Og takk til Negi og Ashish som holt rommene våres ryddige. Hver dag kom vi tilbake til rommet vårt med kjempe søte dyr, blomster, osv som de hadde laget av håndkle. Jeg vil også si takk til Utmost som kom hver kveld med sukker, te og håndkle.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, ZaremaLnv
Anmeldt 15. januar 2018

Hotellet leverte på alle områder! Fantastisk beliggenhet, rom, mat, service og fasiliteter. Vi benyttet oss av hotellets buffet til frokost og middag. Til middagen hadde de ulike temaer hver dag med mat fra forskjellige land. Maten var utsøkt. Veldig fin strand og bassengområde for både voksne og barn. Kommer gjerne igjen hit.

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Waldorf Astoria
Takk, Jonaskv
Waldorf Astoria... P, General Manager på Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2018

Anmeldt 28. desember 2017 via mobile enheter

Fantastisk hotell med svært service innstilt personale, spesiell takk til Negi, Sundmoen og Shambu som holdt rommet i tipp topp stand til enhver tid
Flott strand med gode solsenger, personale som ordnet de klar med håndduker og kom med vannflasker i ispose. God mat med stort utvalg til alle måltider.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Ultralydrs80a
Waldorf Astoria... P, General Manager på Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. januar 2018

Thank you for posting your review following your recent stay. I am delighted to read that you had an enjoyable stay with us and I have passed on your compliments to Negi, Sundmoen and Shambu personally. They were very pleased to know that their efforts are appreciated and look forward to welcoming you back in the near future.

Anmeldt 27. mai 2017 via mobile enheter

Beliggenhet, kvalitet og service av høy klasse. Flott utsikt til Dubais skyline i fredelige omgivelser. Vil du nyte storbyen tar hotellets limousiner deg frem og tilbake. Hotellet har nydelig interiør som man kan gå rundt og nyte. Rent og pent overalt. Hotellet har gode restauranter som gir deg matopplevelser du ikke glemmer. Rett og slett imponerende service fra alle ansatte overalt fra stranda til resepsjonen. Fantasifulle håndklekreasjoner av housekeeper Negi møtte oss annenhver dag på rommet. Vi drar mer enn gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, 553oles