“JA Oasis Beach Tower - et fantastisk leilighetshotell”
Anmeldelse av JA Oasis Beach Tower

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 6 sider til!
JA Oasis Beach Tower
Nr. 56 av 561 hoteller i Dubai
Anmeldt 30 juli 2017

JA Oasis Beach Tower – et leilighetshotell på 50 etasjer.
Innsjekkingen begynte bra. Vi hadde blitt oppgradert til 43 etasje – her var det imidlertid ikke balkong. For en oppgradering. Vi fikk utsikt mot den Persiske Gulf og så rett ned på ”The Palm” – som kan sees fra verdensrommet. 4 soverom, 6 bad, kjempestue, vaskerom og kjøkken – vi slapp å stå i kø på badet! Heisen gikk på utsiden av bygningen og var derfor både spennende og skremmende. Hotellet vårt lå ved en gate som het ”The walk” – handlegate og ”rånegate”. Stor trafikk døgnet rundt.

• Opphold: august 2016, reiste med familie
Takk, HelHuse

Anmeldt 7 mars 2016

Vi har akkurat forlatt hotellet etter en ukes opphold. "Vi" er en familie på 6 - 3 voksne og 3 barn. Leilighet med 3 soverom overgikk alle forventninger. Flott hotell, nydelig frokost buffet, veldig service-minded personell. I tillegg var vi svært fornøyde med gratis buss til Jebel Ali Golf Resort med supre strandfasiliteter!
Vi drar gjerne tilbake dit igjen.
Hotellet ligger i JBR - en flott område med tallrike muligheter for shopping og kafe/restauranter.

• Opphold: mars 2016, reiste med familie
Takk, Bjørn R
Yasser M, General Manager på JA Oasis Beach Tower, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9 mars 2016

Kjære Bjørn R,

Det er godt å vite at vi har klart å oppfylle forventningene dine ved ditt nylige opphold på JA Oasis Beach Tower.

Jeg ønsker å takke deg for at du tok deg tid til å dele kommentarene dine med oss, og vi håper vi får den glede å kunne ønske deg velkommen også i fremtiden.

Med vennlig hilsen,

Yasser Mansour
Daglig leder

Anmeldt 23 februar 2016 via mobile enheter

Bra hotell med god belighenhet, god service. Leide 3 roms leilighet som holdt bra standard. Verdt og merke seg at det var vaskemaskin og tørketrommel! Kjøkken med kjøleskap og hvor det bla satt inn litt mat og drikke under hele oppholdet. Bra frokost.

Opphold: januar 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Jens R
Yasser M, General Manager på JA Oasis Beach Tower, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15 mars 2016

Kjære Jens R,

Det har vært hyggelig å se de positive faktorene som gjorde ferieopplevelsen din så mye bedre, og det er en glede for meg å vite at du allerede ser frem til et nytt opphold hos oss. Jeg håper jeg vil få anledning til å ønske deg personlig velkommen tilbake til JA Oasis Beach Tower i nær fremtid.

Mange takk for din gode tilbakemelding.

Med vennlig hilsen,

Yasser Mansour
Daglig leder

Anmeldt 10 mars 2015

Vi leide en Premium leilighet med 3 soverom i 10 dager februar/mars 2015. Stor, flott og innholdsrik leilighet med alt man trenger som småbarnsfamilie. Kort vei til strand, restauranter etc. Fantastisk service på hotellet. Jagadesh som sto ved inngangen til hotellet ga oss en utrolig god service og tips på restauranter, ting og se osv. Anbefaler absolutt dette stedet. Vi kommer gjerne tilbake:)

• Opphold: februar 2015, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Ivar Lunde E
Anmeldt 20 mai 2013

Super beliggenhet få meter fra stranden. Meget bra pris sammenlignet med andre beach resorts i samme område. Vi var 8 personer og fikke en leilighet i 45 etasje med fantastisk utsikt utover palmen og Jumeirah beach/walk. Leiligheten var på 340 m2 med 6 bad og stor stue. Stilige "utvendige" heiser tok oss raskt opp og ned. God service på hotellet med henting på flyplass, innsjekk og roomservice. Hotellets restaurant hadde meget bra buffet til en hyggelig penge. Hotellets bassengområde ble ikke brukt av oss da vi heller oppholdt oss nede på stranden. Leie av solstol borte på Le Meredien var litt dyrt men veldig bra. Sammarbeidshotellet med privat strand på Jebel Ali var flott men avsidesliggende. Ta taxi, bussen tok for lang tid

• Opphold: februar 2013, reiste med familie
3  Takk, reise1969
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Dubai hotellene
Dubai Marriott Harbour Hotel & Suites
JA Palm Tree Court
Nr. 27 av 561 i Dubai
3 177 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i JA Oasis Beach Tower? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om JA Oasis Beach Tower

Adresse: Al Sofouh Road | Dubai Marina, Jumeirah Beach Residence, Dubai 26500, De forente arabiske emirater
Beliggenhet: De forente arabiske emirater > Emirate of Dubai > Dubai > The Marina
Fasiliteter:
Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis Internett-tilgang (WiFi) Tekjøkken Restaurant Romservice Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.8 familiehotell i Dubai
Nr.8 beste feriehotell i Dubai
Nr.50 luksushotell i Dubai
Nr.64 romantisk hotell i Dubai
Nr.93 forretningshotell i Dubai
Prisnivå: kr 2 573 - kr 10 242 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:5 stjerne — JA Oasis Beach Tower 5*
Antall rom: 180
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Agoda, Booking.com og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra JA Oasis Beach Tower. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Oasis Beach Tower Apartments Hotel Dubai
Oasis Beach Hotel Apartments
Oasis Beach Resort Apartments
Oasis Beach Tower Dubai

Er dette din oppføring på TripAdvisor?