Gratis avbestilling frem til 11.02.23
ZenHotels.com
Algotels
Anmeldt 11. mars 2017 via mobile enheter

Flott hotell, mulighet for ekstra store rom hvis det er ønsket. Også store suiter.
Flott utsikt fra vårt rom over store deler av byen, bl.a. til Burj Al Arab, Burj Kalifa og til havet.
Svært god, stor seng. En liten salong med sofa/bord/stol.
Både dusj og badekar. (Men det tok utrolig lang tid for å fylle badekaret...)
Serviceminded og hyggelig personale overalt.
Svært god frokost - kokk som laget omelett, pannekaker mm hvis ønskelig. Bra utvalg av pålegg.
Hyggelig basseng og barområde.
(Eneste minus: Vi feiret 2x 60-årsdager og spurte etter en vase til rosen jeg fikk av min mann, men den kom aldri.... Det var synd for det er slike små detaljer som gjør at hotellet får full skår. )

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, 134marieg
Majestic_Hotel_Tower, General Manager på Majestic City Retreat Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mars 2017

Dear Ms. Marie,

Thank you for your review and for choosing Majestic Hotel Tower!

We are happy to read that you had an amazing stay with us and enjoyed our rooms with the view, breakfast and swimming pool. Your high notes regarding our staff is highly appreciated and will be communicated to them directly.

Also, we would like to apologize that we were unable to fulfill your request. We will look into this matter and make sure this will not happen again.
We look forward to welcoming you again soon!

Best Regards,
Ramzy A. Faris,

Anmeldt 1. mars 2016 via mobile enheter

Ut fra det generelle pris nivået i Dubai gir dette hotellet en meget god pris. Stedet har alt man trenger av basseng, restauranter og puber. Hotellet var rent og hadde bra service. Beliggenheten er helt OK, men ville valgt nærmere "sentrum" om jeg skulle valgt om igjen

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, GlobeTrotting473675
Manu Madhan, General Manager på Majestic City Retreat Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2022

Good Day.

Many thanks for taking time to share your views, we appreciate same and are glad to note that you enjoyed your stay with us.

Please accept our apologies for such a delay to acknowledge your review this is now being replied because a new company has taken over the ownership of Majestic City Retreat Hotel - Dubai.

Therefore we as new Management have decided to acknowledge every review which were not replied.

We sincerely hope that you will give us another opportunity to revisit our property.

Anmeldt 21. november 2015

Veldig bra service med vennlig og serviceinnstilt personale. God og smakfull frokost med mye å velge i, gode restauranter. Hotellet ligger fint til for de mange attraksjonene i byen.
Kommer gjerne tilbake til dette hotellet.

Dato for oppholdet: november 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Low Cost Holidays
1  Takk, 248ingare
Manu Madhan, General Manager på Majestic City Retreat Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2022

Anmeldt 2. mars 2015

Noe slitt hotell, lister, skapdører, minibar, gulv. Dette er vel normale slitasjesteder men det vistes godt på rommet og rundt på hotellet. Gikk ikke utover oppholdet på noen måte. Hadde De-lux rom som var en del større enn standard rom, rommet var 38 kvm og det var akkurat passe til to voksne med ett barn. God skapplass til klær og med sofa og stort bord. Store senger som nok kan oppleves som harde. Aircondition bråkte en del, men det var fullt mulig å få sove uten at støyen var nevneverdig til sjenanse. Stort fint bad med rundt badekar som det var plass til oss alle i. Nye sengklær og handklær hver eneste dag, daglig påfyll av sjampoo, kaffe, te og vann uten tillegg i pris. Anbefaler på det varmeste dette hotellet, fikk veldig mye hotell for pengene og kunne bodd på et slikt rom i lengere tid. Veldig billig utenom sesong. Servicen ved hotellet er upåklagelig, alle kunne snakke godt engelsk og var svært behjelpelig med ulike forespørsler. Ekstrem dyr frokost og kaffe ved hotellet så minibaren fungerte som kjøleskap for mat vi kjøpte. 125 Dhs for frokost pp. Sentralt i forhold til å bruke Metroen, flere gode restauranter i nærheten samt dagligvarebutikker med rikt innhold. Ligger i den eldre delen av Dubai men vil velge å si at det er sentralt i forhold til muligheten til Metro og taxi- som forøvrig er svært billig

Romtips: Ta et Delux-rom dersom du reiser utenom sesong da prisen er fordelaktig
Dato for oppholdet: februar 2015
Takk, arne831
Manu Madhan, General Manager på Majestic City Retreat Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2022

Good Day.

Therefore, we as new Management have decided to acknowledge every review which were not replied.

Anmeldt 3. januar 2015

Reiste sammen med min bestevenn! vi hadde et stort rom, med badekar, dusj, sofa, stor seng og tv! god plass ! veldig pent, rent og avslappende hotell. etter en lang dag i varmen er det ofte greit å slappeav, vi utnyttet både roomservice og svømmebassenget! veldig bra!
Hotellet ligger ikke veldig sentralt ( men til prisen vi fikk det til) var det kanon! ligger i BUR Dubai, en litt "eldre" del av byen! vi hadde sjekket opp en del på forhånd hva vi kunne gjøre i Dubai, men fikk hjelp av de på hotellet til å booke billetter ( veldig greit) og veldig god hjelp til alt! alle som jobbet der yter den beste servicen! vi er superfornøyde og har en kjempefin opplevelse! A++++++++

Romtips: oppgrader rommet til Deluxe rom ( tror jeg det het) vertfall et hakk høyere enn standar!
Dato for oppholdet: september 2014
  • Reisetype: Reiste med venner