By Sightseeing Dubai Hop-On Hop-Off Bus Tour

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Mall of the Emirates på
Anmeldt 25. februar 2018

Dette var det første kjøpesenteret vi besøkte, og vi ble imponert av størrelsen og antall butikker. Ungdommene våre var veldig fornøyde med utvalget av butikker, det var både Hollister og Abercrombie & Fitch samt mange flere.

Vi besøkte også Dubai Mall, men likte Mall of Emirates mye bedre. Det var hakket mer oversiktlig, og butikkene mye av det samme.

Anbefales.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, HegeNilsen
Anmeldt 21. februar 2018 via mobile enheter

Dette er et fint senter og, ikke så mye folk og litt roligere en The Mall, og de har jo innedørs skibakke! Personlig foretrekker jeg det større The Mall som gir en annen shoppingfølelse og utenførs spiseopplevelser.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, anette696
Anmeldt 26. oktober 2017 via mobile enheter

Kjempe stort kjøpesenter med alt du kunne tenke deg. Kan bli litt for stort og du må regne med flere dager hvis du vil se hele senteret. Vi prøvde kino med recliner stol. Kjempe deilig. Fikk utdelt teppe og pute. Egen servitør så vi kunne bestille mat, drikke og snacks.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, mkj424
Anmeldt 12. november 2016

Flott kjøpesenter som hadde ett stort trekkplaster som egen slalombakke.Det var ett kjempeflott anlegg.

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, 842sveinb
Anmeldt 2. november 2016 via mobile enheter

Stort kjøpesenter med egen innendørs skibakke og mange forskjellige butikker og spisesteder. Verdt et besøk.

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, Therese V