“Kult bygg”

Burj Khalifa
Bestill på forhånd
USD 150,70*
og oppover
Inngangsbillett til Burj Khalifa Level 148 At the...
Vurdert som nr. 2 av 353 ting å gjøre i Dubai
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Avgift: Ja
Anbefalt lengde på besøk: 2-3 timer
Anmeldt 28. november 2017

Kult bygg og bør besøkes når man er i Dubai. Kom tidlig for å unngå kø. Dyrt men kanskje et must og gjøre.

Takk, Kent J

Anmeldt 14. november 2017

Du besøker liksom ikke Dubai uten å ta en titt. det er dyrt å gå inn for en hel familie, men stilig å se fra bakken også :-)

Takk, Tottolottoen
Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Det er et must å besøke Burj Khalifa når du er i Dubai. Det koster sin del som alt annet i Dubai, men det er en opplevelse. Kjøp billetter på forhånd slik at du får en slått tid og slipper å stå i kø. Tenk igjennom om du vil ha natt view eller dag view, det er helt ti forskjellige opplevelser. På vei opp får du også en innføring i hvordan bygget ble bygget og historien.

Takk, Christine K
Anmeldt 22. oktober 2017

Absolutt verdt å få med seg. Lurt å være tidlig ute da den kan være litt kø. Veldig lurte å bestille billetter på forhånd. Kjempe fin utsikt og litt skummelt å se ned.

Takk, mkj424
Les flere anmeldelser
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Vi valgte å ta en natt inne i Dubai istedenfor på flyplassen i en halv dag. Siden det var utenfor sesong og veldig varmt så tilbrakte vi dage på kjøpesenteret, Khalifa og fontenene!

Det var ledige billetter på dagen, vi hørte litt tidlig på dagen, da det fyller seg fort opp. Men du trenger ikke bestille før du reiser til Dubai, prisene blir heller ikke så veldig forandret.

Vi synes prisen var dyr, men opplevelsen fin og verdt det så lenge vi dro i solnedgangtiden.

Vi gikk opp ca halvtime før solen gikk ned og ble ca. Halvtime etter for å se på fontenene ovenfra som startet. Vi anbefaler deg å gjøre det samme. Vi så mange som gikk rett opp, rundt og ned igjen. Vi anbefaler å finne et ståsted/sittekrok og vente for å se solen gå ned og fontene starter for da får du en større opplevelse enn bare høyden og utsikten!

Husk å blåse ut trøkket i ørene når du kommer ut av heisen som bruker sekunder på å gå mange etasjer! Vi synes det var godt den var helt sort uten utsyn, det gjør at flere kan oppleve dette, da de med høydeskrekk fint kan klare dette!

Takk, Dorthe S

Reisende som så på Burj Khalifa, så også på

Har du vært i Burj Khalifa? Del dine erfaringer!