“Opplevelse ”

Burj Khalifa
Bestill på forhånd
USD 35,00*
og oppover
Burj Khalifa At the Top-inngangsbillett til nivå...
Vurdert som nr. 2 av 353 ting å gjøre i Dubai
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Avgift: Ja
Anbefalt lengde på besøk: 2-3 timer
Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Vi hadde kjøpt «to the top» inngang.
Denne tar deg opp til 148 etasje.

Etter fremvisning av billett og ID, ble vi sendt inn i en lounge i påvente av å bli fulgt og guidet opp i bygget.
Det var en fin mottagelse og god informasjon.
Med denne pakken slipper man å stå i kø for å komme opp med heisene.
Når vi ankom 148 etasje ble vi tilbudt gratis forfriskninger.
Det er en stor opplevelse å oppleve å se utover Dubai fra denne høyden.
Det var enkelt å finne frem og godt tilrettelagt for oss som turister.

1  Takk, Frohan

Anmeldt 8. mars 2018

Selvsagt obligatorisk med et besøk i verdens høyeste bygning når man er i Dubai men de "uendelige lange" køene gjorde at det ikke var verdt besøket.
Fantastisk utsikt fra "toppen".

Takk, ve-kopp
Anmeldt 25. februar 2018

Dette bare må oppleves. Vi leste mye frem og tilbake på forhånd på hva vi skulle bestille. Vi er en familie på 6 med barn på henholdsvis 13,15, 16 og 20 år og billetter er forholdsvis dyrt. Vi valgte derfor å gå for billetten som tar deg opp i etasje 124-125 (?)

Man må regne med mye kø som nevnt av flere, men syntes det gikk over all forventning. eneste køen vi opplevde var da vi ventet på heisen opp, og heisen ned igjen. Vel oppe var det mye folk, men alltid en plass der også vi fikk utsikt så det gikk helt fint.

Utsikten fra etasjene var fantastisk, selv om vi altså ikke tok den dyreste billetten og kom enda 20 etasjer høyere opp. Vi bestilte billett på nett, og bestilte til kl 1830. Vi fikk derfor med oss utsikt både i dagslys og fra kvelden.

Til ungene bestilte vi også VR opplevelse. Kostet ca 30 dirham, så det var ikke dyrt. Var ikke særlig kø på dette heller, og det var vel verdt pengen. Ungene elsket det, selv de med høydeskrekk. Kort fortalt så klatret man utenpå skyskraperen (Burj Khalifa) med sugekopper til toppen, og hopper i fallskjerm ned igjen. Nå sier ungene her hele tiden; Tenk, vi har hoppet i fallskjerm fra Burj Khalifa! Kan nevnes at mor i huset ble overtalt til å prøve hun også, men måtte avbryte hele VR opplevelsen da det ble for realistisk og for høyt. Men for all del, det anbefales!

1  Takk, HegeNilsen
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Vert å besøke og se en fantastisk utsikt. verden høyeste bygning med utrolig masse bra detaljer

Takk, Fatmir H
Les flere anmeldelser
Anmeldt 21. februar 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk. Alt var bra. Ingenting å klage på. Topp service fra personalet. Veldig hyggeligere og imøtekommende. Veldig rent, god mat

Takk, pavilion26

Reisende som så på Burj Khalifa, så også på

Har du vært i Burj Khalifa? Del dine erfaringer!