Ulike måter å oppleve Burj Khalifa på
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Beste reisemålet æ har vært på Fantastisk By Her får du opplev det meste , rent å pent overalt kommer tilbake

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Coastal07541623370
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse å se solnedgangen fra burj kalifa. Vi fikk oppleve fontene fra 124 etasje.
Vi kjøpte billett til 18:00, fikk passere 17:30 og siden det var svære lite kø opp så gikk dette smertefritt. Det eneste jeg hadde å klage på var køen for å komme seg ned.

Takk, bomast
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi kjøpte At the Top billetter på forhånd. Disse billettene går opp til 148 etasje. Man slipper kø og kan nyte utsikten i ro og fred. På vei ned kan man også besøke etasjene 125 og 124. Det er kø for å komme fra disse etasjene og ned, men med At the top billettene slipper man køen her også.

1  Takk, Foss2013
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Etter å ha vært i One World Trade center i sommer var dette en kopi med færre opplevelser. Vi bestille tur opp i tårnet fra hotellet. Vi kjøpte tur til 124 (?) etasje. Derfra kunne en ikke se palmen og Atlantis. Fikk vite det etterpå at da måtte vi kjøpt tur helt til toppen (148? etasje) Da vi var kommer opp, måtte vi stå i kø igjen for Åbol tart flere bilder av. Disse kunne man kjøpe ved utgangen etter turen.
De ansatte var greie nok, men lite smil og vennlighet.

Takk, A1323DLanneb
Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Dette er et fantastisk byggverk. Er verdt et besøk. Er dere heldig så er det klart vær. Hvis ikke forsvinner det inn i skyene.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Tor Erik S