Ulike måter å oppleve Burj Khalifa på
Anmeldt 12. desember 2018

Utsikten - selv om det var litt disig - er fantastisk! Det var køer, men systemet var veldig smidig, så oppfarten gikk greit.

Takk, Arne B
Anmeldt 9. desember 2018

Stort. Som om man ikke har opplevd noe på denne turen var dette også en høydare. Suger i magen bare å stå nedenfor og opp

Takk, Ambrosa_livelife
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Et sted en må besøke når en er i Dubai. Fantastisk utsikt og et proft guide opplegg. Husk bare å kjøpe billetter på nett, de er dyre om dere bare dukker opp. Vi gjorde det og måtte betale AED 370 pr pers. Inngang via Dubai Mall

Dato for opplevelse: desember 2018
2  Takk, paaegela
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Beste reisemålet æ har vært på Fantastisk By Her får du opplev det meste , rent å pent overalt kommer tilbake

Takk, Coastal07541623370
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse å se solnedgangen fra burj kalifa. Vi fikk oppleve fontene fra 124 etasje.
Vi kjøpte billett til 18:00, fikk passere 17:30 og siden det var svære lite kø opp så gikk dette smertefritt. Det eneste jeg hadde å klage på var køen for å komme seg ned.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, bomast