Bestill på forhånd
Etterspørselen er høy – reisende anbefaler å bestille på forhånd!

Ulike måter å oppleve Burj Khalifa på
Anmeldt 9. mars 2019 via mobile enheter

Dette er et må før alle som besøker Dubai. Fantastisk utsikt men en hel del køer. Vi var der på kvelden og såg fontene spill etterpå.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, pixpojken
Anmeldt 5. mars 2019 via mobile enheter

Hyggelig og service minded personale ! Ingen kø og fantastisk utsikt. Kjempe artig å ha vært i verdens høyeste byggning og et must for alle reisende til Dubai.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, kristinaf137
Anmeldt 3. mars 2019 via mobile enheter

Artig og være i "toppen" av verden høyeste bygg.
Bra organisert sted, så gikk fint og komme seg til toppe

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, 242petterg
Anmeldt 11. februar 2019 via mobile enheter

Vi kjøpte 3 retters middag pakke med heisen opp til 124 og 125 etasje. Kostet rundt 670 kr og synest det var en fin opplevelse. Fantastisk bygning!

Dato for opplevelse: februar 2019
2  Takk, bergen-silje
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Fin opplevelse å ha vært i verdens høyeste bygning. Vi så det vi ønsket å se. Vil anbefale å reise opp til 148. etasje, antar litt mindre kø der. Også ville jeg lagt pengene mine i å kommet litt høyere opp.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, kari890