“enkelt”

Dubai Taxi
Vurdert som nr. 5 av 44 Transport i Dubai
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 14. november 2017

Vår erfaring var at dette var like greit som bane. Du kan betale med kort og vi hadde bare positive opplevelser.

Takk, Tottolottoen

Anmeldt 28. april 2017 via mobile enheter

Billig og bra taxi i Dubai men husk å bruke taxi med taxi skilt på taket og at det har takstameter. Lett å få tak i taxi på gata og ved kjøpesentre og hoteller

Takk, Jarlm
Anmeldt 27. mars 2017

Beste med Dubai (nesten). Har ikke opplevd å føle meg så trygg prismessig i drosje noen gang, de har km takst så du slipper å betale da du står i kø!
Jeg følte at jeg fikk det jeg betalte for og den eneste gangen jeg ble litt usikker var da en sjåffør la på 7dirham (18kr..) for henting ved hotellet trass at han hadde levert og dette var på en lang tur så jeg ga bare ikke noe driks ;) Eller helt utrolig bra tax, mye bra info fra dem også, spes de rosa dame/familie drosjene (jeg fikk vite at det var greit som mann om du reiser med små barn)
Ikke minst at om du skal fra DXB så er startavgiften 25 aed (5 ellers, 12 fra hotell.. se oven), men om du skal til et hotell nære flyplassen så er de dyre "limodrosjene" (Lexus), stort sett like billige, men på lange turer ca dobbelt.
MEGET POSITIV TIL DROSJENE I DUBAI :)

1  Takk, Patric R
Anmeldt 7. januar 2017

Billig, rask og sikker transport i Dubai. Ta høyde for stor trafikk, så ha god tid. La de kjøre på takstameter og ikke fast pris

Takk, EINAR INGE L
Les flere anmeldelser
Anmeldt 26. november 2016

Taxi virker trygt er billig og effektivt, men følg gjerne med på taksameteret. De fleste kjører forsiktig, men gjør som hjemme, bruk bilbelte

Takk, Tom A

Reisende som så på Dubai Taxi, så også på

Dubai, Emirate of Dubai
Dubai, Emirate of Dubai

Har du vært i Dubai Taxi? Del dine erfaringer!