TripadvisorUSD 287
RotanaUSD 287
Priceline
Agoda.comUSD 293
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Bodde her i fire netter og er veldig fornøyd. Vi hadde en suite og angrer ikke på oppgraderingen. Veldig romslig og bra rom med en fantastisk utsikt. Tilgang på loungen i 25 etg og veldig service innstilte ansatte overalt. Brukte bassenget og uteområdene mye. Kan anbefales!!!

Dato for oppholdet: november 2018
3  Takk, paaegela
AmwajRotana, General Manager på Amwaj Rotana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Dear paaegela,

Thank you for taking the time to write your experience following to your recent visit at Amwaj Rotana. It is such a delight to hear that we have exceeded your expectations and was so pleased with the upgrade. Glad to hear too that the team's service has left a positive impression. The team will for sure appreciate your compliments and we can't wait to welcome you back very soon.

Regards,
Mark Deere, General Manager

Anmeldt 12. november 2016

Amwaj Rotana gav oss alt vi ville ha. Nydeleg utsikt over persiabukta og kort veg til nydeleg strand. Triveleg strandpromenade og shopping. Hotellet var kjempeflott med alt av moglegheiter innan resturangar. Bassenget var passeleg og hadde god plass, med ein flott bar der Victor laga ein god atmosfære og du fikk det du måtte ønske. 20 min i taxi til eksempel Burjh Kalifa - god service:)

Dato for oppholdet: november 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Rotana Hotels
Takk, tove_454
AmwajRotana, General Manager på Amwaj Rotana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2016

Dear Tove O,

I would like to thank you for staying with us and taking the time to post this review.

I will surely pass all your kind and wonderful comments to our colleagues. It will be our pleasure to welcoming you back in the near future.

Kind regards,

Amwaj Rotana Jumeirah-Beach

Anmeldt 29. august 2016 via mobile enheter

Flott hotell som har det meste du trenger på hotellet eller i umiddelbart nærhet. Fine rom, bra gym, bra pool område. Deilig kort og praktisk avstand til stranden. Svært hyggelig betjening. Kommer definitivt igjen.

Dato for oppholdet: august 2016
1  Takk, Alex W
AmwajRotana, General Manager på Amwaj Rotana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2016

Dear Alex W,

Thank you for choosing to stay with Amwaj Rotana and taking the time to share your feedback with us.

It was a great pleasure to read your review and I would like to thank you for your kind words with regards to the staff services.

We look forward to welcoming you again in the near future.

Sincerely yours,

Amwaj Rotana Jumeirah-Beach

Anmeldt 3. juni 2015 via mobile enheter

Topp service, store flotte rom, beliggenhet veldig bra med stranden rett foran hotellet og gratis "Beach pakke". 10 min til metro som enkelt tar deg rundt i Dubai. Ligger på Marina walk som er fint å gå på kvelden med masse flotte butikker og restauranter

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, Tone T
AmwajRotana, General Manager på Amwaj Rotana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2015

Kjære Tone T,

Takk for at du tar deg tid til å dele din vurdering av hotellet vårt . Det er godt å vite at vi møtte forventningene dine , og at du ikke bare likte plasseringen , men også den tjenesten vi tilbyr .

Vi sikkert ser frem til å ønske deg tilbake og være til tjeneste igjen ved neste besøk i Dubai.

Med vennlig hilsen ,

Daglig Leder
Amwaj Rotana Jumeirah - stranden

Anmeldt 26. august 2012

Vi var i Dubai 7 dager i desember. Ble kjørt til Amwaj fra flyplassen, det hAdde skjedd en feil så vi måtte bo på en annen hotell der vi bodde på suit :) 50 meter unna stranda, mye som skjer rundt Dubai Marina, samling hver dag kl 22 " rånere". Der se viser sine fineste biler. Porsche,lamborghini er helt vanlig biler i området. Taxi er kjempe billig. det eneste som kanskje kan være negativt er det ligger 30 km unna Dubai Mall, Burj Khalifa men taxi koster bare 50 kr til området. Vi spiste mye ute. Vet ikke hvordan middagen var. Frokosten var topp. Gir du de tips bretter de klærne dine og ser helt perfekt ut på rommene. LOCCIATe produkter som du får i badet. Økølogiske lukter kjempe godt. Hadde en super fin uke. anbefaler mitt beste :

Dato for oppholdet: desember 2011
1  Takk, Serifee
Hossam Kamal, General Manager på Amwaj Rotana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2022

Dear Guest,

Thank you for sharing your wonderful feedback of your recent stay!

At Amwaj Rotana, we strive to offer the best experiences for our guests and I am happy to learn that our efforts had reflected on your recent visit. I will ensure that your positive feedback is passed on to the team.

We look forward to hosting you again.

Best regards,

Hossam Kamal