Angkor Wat Adgangskort

Ulike måter å oppleve Angkor Wat på
Angkor Wat Adgangskort
129 anmeldelser
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Dette er et av verdens syv underverk. I over 30 varmegrader vandret vi rundt på dette fantastisk område. Det var tusenvis av mennesker her, men det gikk bra i varmen. Vi klatret også opp på det høyeste tårnet OGG fikk et godt utsyn over hele området

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Terje J
Anmeldt 17. november 2018

Vi dro tidlig fra hotellet for å være godt i gang før bussene med turister kom. Dette anbefales, for det blir mange folk etter hvert. Drar du ekstra tidlig kan du få med deg soloppgangen også - skal være fantastisk.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Geir M
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Denne må man jo bare få med seg. Anbefaler også soloppgangtur hit, men dra dit før de store bussene kommer.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Y7698DCannb
Anmeldt 31. august 2018

Startet dagen tidlig for å få med soloppgangen over dette fantastiske tempelet. Et magisk øyeblikk. Hotellet vårt ( Nita by Vo) hadde ordnet med guide og sjåfør, dette anbefales for å få mest mulig ut av turen. Området er stort, så skulle ha booket 1 eller 2 dager til.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Arild H
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Alle som er innom Kambodsja bør dra innom her, om du er glad i historie eller ikke så vil disse byggene imponere deg.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, HansCM88