Angkor Wat Adgangskort

fra kr 199,97
fra kr 288,85
fra kr 222,19
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

For en by dette må ha vært. Et fantastisk område hvor de kan gå både i høyden og rundt på bakken. Trappene til tips er lande, bratte og mange, men det er flott på toppen. Utsmykningen er mange og helt fantastiske. Tempelet ble brukt i filmen Tomb Raider. Noe av tempelområdet er kollapset og noe er restaurert andre deler står som det sto. Absolutt verd et besøk

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, karenmarieh
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Angkor Tom med guide som ga oss en god orientering om bygg og skulpturer. Det gir en ekstra dimensjon å ha guide, og jeg vil anbefale det på det sterkeste. Fantastisk at det var mulig å bygge slike enorme templer for så lang tid siden. Detaljer i utsmykningen var bare utrolig flotte!

Mvh
Tord Tøsse (Norge)

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, tordt271
Anmeldt 27. desember 2017

Veldig flott, visuelt og magisk tempel/by. Litt magisk sted å besøke. Koselig å rusle rundt her. Mye historie. Veldig mange flotte små detaljer som gjør intrykk. Veldig stort område/by. Virkelig verdt et besøk. Lett tilgang. Husk å kjøpe billett som ligger et annet sted. Vi brukte tuk-tuk til og fra, som fungerte svært bra.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Svein-Erik B
Anmeldt 21. desember 2017 via mobile enheter

Utrolig opplevelse! Storslått! Veldig mange kinesiske grupper som går og står i flokk på områdene, men slik er det vel!
Anbefales!

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Hilde S
Anmeldt 28. november 2017

Angkor Wat er det mest kjente, men Angkor Thom står ikke noe tilbake i opplevelse. Ikke et så stort tempel, men utallige litt mindre. Virkelig verdt turen! Anbefaler også Angkor Taxi & Tour Service og sjåføren vår Tann som var en utmerket guide.

Dato for opplevelse: november 2017
1  Takk, RogD465