Ulike måter å oppleve Angkor Thom på
Angkor Wat Adgangskort
57 anmeldelser
Anmeldt 24. april 2019 via mobile enheter

Mye gammel Stein men verdt et besøk sammen med Ankor Wat. Veldig varmt og gå der så ta med vann. PS: man må kjøpe billett på forhånd et annet sted.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, royarnes
Anmeldt 28. februar 2019

Helt fantastisk å få lov til å se disse fantastiske templene. En utrolig lærerik og flott tur som tok oss langt tilbake i tid takket være vår fantastisk flinke guide, Suy Chhneang. Flotte byggverk som virkelig gir inntrykk av en"svunnen tid". Anbefales.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, ingipingi2000
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Den gamle byen Ankor Thom og tempelet Bayon med mange titall digre steinhoder med fire ansikter tar nesten pusten av de besøkende. Hundrevis av meter med veggrelieffet med motiver fra hinduismens mytologi gir oss innblikk i folks forestillinga-verden for tusen år siden

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, TerjeJ204
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

For en by dette må ha vært. Et fantastisk område hvor de kan gå både i høyden og rundt på bakken. Trappene til tips er lande, bratte og mange, men det er flott på toppen. Utsmykningen er mange og helt fantastiske. Tempelet ble brukt i filmen Tomb Raider. Noe av tempelområdet er kollapset og noe er restaurert andre deler står som det sto. Absolutt verd et besøk

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, karenmarieh
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Angkor Tom med guide som ga oss en god orientering om bygg og skulpturer. Det gir en ekstra dimensjon å ha guide, og jeg vil anbefale det på det sterkeste. Fantastisk at det var mulig å bygge slike enorme templer for så lang tid siden. Detaljer i utsmykningen var bare utrolig flotte!

Mvh
Tord Tøsse (Norge)