Ulike måter å oppleve Ta Prohm på
Angkor Wat Adgangskort
116 anmeldelser
Anmeldt 31. august 2018

Dette templet hadde en helt egen atmosfære. Vakkert, magisk, mystisk, frodig. Gode sko, og godt med drikke før du starter. Veldig nyttig med guide.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Arild H
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Overgrodd og vakkert, dette bør oppleves. Naturen har gjort dette til et enda større underverk. Templene er flotte og lyset fantastisk.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, karenmarieh
Anmeldt 7. april 2018 via mobile enheter

Dette tempelet var en av 4 templer jeg så før Ankor Wat, og jeg synes at det var det mest imponerende! Åssen naturen prøver å ta tilbake territoriet sitt, digre trær vokser opp på ruinene! Absolutt verdt å se! Synes det var vakrere enn til og med Ankor Wat..

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Karolina L
Anmeldt 27. desember 2017

Et helt fantastisk og magisk tempel. For noen omgivelser tempelet ligger i. For en mystikk. Virkelig vakkert. For et lys inne i tempelet. For noen magiske trær. For en visuell og magisk opplevelse og nytelse. En stor opplevelse å rusle rundt i templet og bare nyte stemningen og kulissene. Anbefales varmt. Lett tilgjengelig. Vi tok tuk-tuk til og fra. Fungerte svært bra.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Tartufo17
Anmeldt 12. november 2017

Ta Prohm er et must å se hvis du er i Angkor området. Et tempel som har blitt overgrodd av trær i flere hundre år.

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, Svein G