“Fantastisk! ”
Anmeldelse av Genevieve's Restaurant

Genevieve's Restaurant
Vurdert som nr. 14 av 1 030 Restauranter i Siem Reap
Kjøkken: Kambodsjansk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 2. februar 2017 via mobile enheter

Hadde et fantastisk måltid på dette stedet! Vi spiste chicken curry, biff and ginger soup og lak lak. Alle tre rettene var kjempe smakfulle med mye kjøtt. Biffen var kjempe mør! God service. Beste måltidet vi har spist her i siem reap.

Takk, Emilie B

Anmeldt 9. november 2015 via mobile enheter

Hyggelig vert fra Australia. Bra mat og hyggelig betjening. Her kan en få mat som har mere Europeisk preg. Åpen restaurant med vifter i taket. Plassen å gå om du er lei asiatisk mat.
Verten har en fin historie å fortelle.

Takk, Askeland
Anmeldt 26. juni 2015 via mobile enheter

Veldig god mat, som kom raskt ut på bordet. Stort pluss at man ble spurt om hvordan man ville ha kjøttet, spiste lok lak beef, hvorav kjøttet var veldig mørt. Populært sted så det kan lønne seg å holde av bord. Rimelig priser, men kanskje litt små porsjoner. De ansatte var flinke i engelsk, men kunne ha ytt litt bedre service for å få toppkarakter. Anbefales!

Takk, Amund J
Anmeldt 23. oktober 2014 via mobile enheter

Var god mat, og veldig god service her. Liker at stedet gir tilbake av overskuddet til de lokale, og ansetter folk som vanligvis kan slite med å få en jobb. Alt i alt en veldig god opplevelse, og god samvittighet ;)

Takk, Cathrine E
Anmeldt 10. oktober 2014 via mobile enheter

Hyggelig og profesjonell betjening og rene, fine lokaler. En variert kambodsjansk og vestlig meny. Bestilte lok lak, og fikk en raus porsjon til en ålreit pris. Pannekaker til dessert var mer enn nok til å dele. Hyggelig eier som hjalp oss å velge fra menyen

Takk, Martin N

Reisende som så på Genevieve's Restaurant, så også på

Siem Reap, Siem Reap Province

Har du vært i Genevieve's Restaurant? Del dine erfaringer!